اخبار داغ

سردار سپهر:

سپاه خار چشم آمریکا و مستکبران جهان است/ بدهی آمریکا به رقم 21 تریلیون دلار رسیده است

سپاه خار چشم آمریکا و مستکبران جهان است/ بدهی آمریکا به رقم 21 تریلیون دلار رسیده است
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدام اخیر دونالد ترامپ و دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: این حرکت یک بار دیگر خباثت و دشمنی آمریکا را نسبت به ایران اسلامی نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار پاسدار محمدحسین سپهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه مصلی شهر قدس، سپاه و سپاهیان را فرزندان مقام معظم رهبری خواند و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درراه دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام تاآخرین‌نفس ایستاده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اقدام اخیر دونالد ترامپ و دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: این حرکت یک بار دیگر خباثت و دشمنی آمریکا را نسبت به ایران اسلامی نشان داد.

,

وی بیان کرد: با نگاهی به آمار فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی جبهه استکبار می‌توان فهمید که در 40 سال گذشته بیشترین هجمه به ولایت‌فقیه، مردم  و سپاه واردشده است.

,

سردار سپهر با تأکید بر اینکه بیشترین هجمه و عملیات روانی دشمن علیه ولایت‌فقیه به‌عنوان مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی بوده است، افزود: دشمن به دنبال خسته کردن و تغییر باور مردم نسبت به انقلاب اسلامی است.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه را نماد اقتدار بخشی به‌نظام اسلامی و مستضعفان دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل اقتدار بخشی سپاه به‌نظام اسلامی بوده که از همان ابتدای شکل‌گیری این نهاد نظامی همواره مورد هجمه دشمنان بوده است.

,

وی سپاه را خار چشم آمریکا و مستکبران جهان دانست و عنوان کرد: سپاه طی 4 دهه گذشته همواره در صف ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در این راه توفیقات بسیاری به دست آورده است.

,

سردار سپهر خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها، در صف اول مجاهدان فی سبیل الله در مبارزه با دشمنان بوده و هیچ عاملی مانع از این اقتدار نشده است.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز جنگ تمدن‌ها از سوی آمریکا از یازدهم سپتامبر در منطقه گفت: آمریکایی‌ها برای مقدمه‌چینی برای حمله به ایران، ابتدا به افغانستان و عراق حمله کردند اما امروز آمریکا در عراق و افغانستان شکست‌خورده و این مسئله ناشی از ضعف این کشور در منطقه است.

,

وی با تأکید بر قدرت نظامی سپاه پاسداران ابراز کرد: دشمنان تضعیف قدرت موشکی، پهپادی و نظامی ایران را در برجام های دو و سه دنبال کردند اما با تدبیر فرماندهی کل قوا، این توطئه با شکست روبرو شد.

,

سردار سپهر با اشاره به هزینه‌های گزاف آمریکا در منطقه گفت: امروز آمریکا 21 تریلیون دلار بدهی دارد و با وجود داشتن بیش از یک هزار پایگاه نظامی در دنیا اعلام می‌کند که امنیت نداشته و روبه سقوط است.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: به دلیل شکست آمریکایی‌ها در جنگ بین تمدنی اسلامی و غرب، آمریکایی‌ها جنگ درون تمدنی اسلامی را با اختلاف‌افکنی‌های مذهبی در دستور کار قرار دادند، اما فرزندان سپاهی و بسیجی ایران اسلامی تمام این معادلات را برهم زده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: به فضل الهی آمریکا در بحرین، سودان و یمن نیز شکست خواهد خورد همان‌گونه که از حزب‌الله و مجاهدان فلسطینی شکست خورد،  و این پیروزی‌های بزرگ در تحقق تمدن، دولت و جامعه اسلامی برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

,

سردار سپهر مهم‌ترین خواسته امریکا در منطقه را حاکمیت فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب بر دنیا و تجزیه کشورهای غرب آسیا دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر این خواست‌ها با قدرت ایستاده است.

,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: به اعتراف دشمنان ایران اسلامی، بزرگ‌ترین مشکل امریکا در ایران وجود رهبری مقتدر به نام آیت‌الله خامنه‌ای است، همچنین اندیشکده‌های غربی اعتراف کرده‌اند که غرب و آمریکا در غرب آسیا حوزه فرهنگی قافیه را به ایران اسلامی باخته است.

,

سردار سپهر با اشاره به حضور سپاه پاسداران و دستگاه‌های اجرایی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان مناطق مختلف کشور تأکید کرد: با روحیه اخلاص، جهاد و ازخودگذشتگی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و در این مسیر یاریگر دولت و مردم هستیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه