اخبار داغ

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

سخنان رهبری معادلات دشمنان را به هم ریخته است/ سرپرستی عربستان سعودی در مدار خود نیست

سخنان رهبری معادلات دشمنان را به هم ریخته است/ سرپرستی عربستان سعودی در مدار خود نیست
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سخان مقام معظم رهبری در مراحل مختلف در عرصه منطقه‌ای و جهانی معادلات دشمنان را به هم ریخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سرهنگ یدالله کشاورز صبح امروز در همایش پاسداری از فرهنگ پاسداری در تیپ پیاده امام صادق(ع) گفت: اگر ما با این شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی به مسیر و قله عزت رسیده‌ایم برای این است که امام حسین(ع) را الگوی خود در تمام زمینه‌ها قرار داده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

کشاورز با اشاره به اینکه استکبار جهانی توهش مدرن را به خوبی علیه بشریت بکار برده است، ادامه داد: حرکت الهی امام حسین(ع) برای رهایی بشریت از توهش، ضلالت و گمراهی بود.

,

وی با بیان اینکه کشتی جاری امام حسین(ع) در حال حرکت بوده پس اگر با این کشتی که نجات‌دهنده است همراه و سوار بر آن شد نجات پیدا کرده و هر کس جدا شد غرق می‌شود، یادآور شد: ماه شعبان ماه پاسداری از ارزش‌های الهی است.

,

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه میلاد ائمه(ع) میلاد همه خوبی‌ها و دوری از تمام بدی‌هاست، خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش‌ها در همه شئون وظیفه پاسداری ماست.

,

وی سپاه و نیروهای مسلح را محور همبستگی و اتحاد معرفی و تصریح کرد: دشمنان اسلام 40 سال است تا بتوانند این اتحاد و همبستگی را برهم بزنند نتوانسته‌اند و در این راه نیز راه‌های مختلفی را بکار بسته‌اند تا به این مهم برسند اما به فضل الهی و به رهبری‌های مقام معظم رهبری به این تفکر شیطانی دست پیدا نخواهند کرد.

,

کشاورز با بیان اینکه هر جا صحبت از انقلاب اسلامی می‌شود پاسداری از دستاوردهای آن برای تمام نیروهای مسلح تعریف شده ، افزود: هر کسی در این نظام به وظیفه خود به خوبی عمل کند و در راه انقلاب ایستادگی داشته باشد پاسدار است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان روی سخنان مقام معظم رهبری حساب و کتاب ویژه دارند، بیان داشت: سخان مقام معظم رهبری در مراحل مختلف در عرصه منطقه‌ای و جهانی معادلات دشمنان را به هم ریخته است.

,

کشاورز در پایان گفت: سرپرستی عربستان سعودی در مدار خود نیست و در دست کثیف‌ترین افراد جامعه جهانی است و این مدار باید در دست شریف‌ترین افراد جامعه اسلامی قرار بگیرد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه