اخبار داغ

​اقدام آمریکا محبوبیت پاسداران را دوچندان کرد/ سپاه جزء لاینفک انقلاب اسلامی

​اقدام آمریکا محبوبیت پاسداران را دوچندان کرد/ سپاه جزء لاینفک انقلاب اسلامی
مدیرکل صداوسیما سیستان وبلوچستان گفت: اقدام خصمانه آمریکا مصداق بارز "عدو شود سبب خیر" بود و باعث شد تا محبوبیت پاسداران انقلاب اسلامی در قلب مردم دوچندان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود دولت کردستانی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم بنا شد که سپاه پاسداران نیز یکی از مردمی‌ترین نهادهای این کشور محسوب می شود.

وی افزود: مردمی بودن، علت اصلی حمله دشمنان ایران به سپاه پاسداران است چرا که آنها قصد دارند تا روحیه مردم را تضعیف کنند تا به اهداف پلید خود برسند اما هرگز موفق نخواهند شد و جدایی سپاه از مردم به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

وی حمله به سپاه را مقابله با یکی از ستون های اصلی نظام قلمداد کرد و ادامه داد: سپاه آنقدر با بدنه این نظام و مردم انس گرفته که دیگر به جزء لاینفک انقلاب تبدیل شده و دشمنان نیز هر چقدر به این سازمان مردمی حمله کنند قطعاً محبوبیت پاسداران در قلب مردم را تقویت خواهند کرد.

به گفته کردستانی؛ قطعاً بسیاری از فعالیت هایی که در این کشور چه در حوزه های زیرساختی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی و... شکل می‌گیرد بر پایه سپاه پاسداران است و این نهاد حیاتی در کشور راه خود را با صلابت و سلامت تا نابودی کامل اسرائیل طی خواهد کرد.

کردستانی تروریست نامیدن سپاه را ناشی از ناتوانی آمریکا دانست و تصریح کرد: چون خواستگاه اصلی سپاه، مردم هستند قطعاً این چنین اقدامات خوار و کوچکی نمی تواند ذره ای بر اراده و محبت مردم نسبت به این نهاد تاثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه