اخبار داغ

استاندار قم:

سپاه در قلب ملت ایران جای دارد / همکاری کاملی با سپاه در استان داریم

سپاه در قلب ملت ایران جای دارد / همکاری کاملی با سپاه در استان داریم
استاندار قم بابیان این‌که سپاه در قلب ملت ایران جای دارد، گفت: همکاری کاملی با سپاه در استان داریم و این همکاری‌ها در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام سرمست در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری، همواره مایه عزت، افتخار و منشأ آرامش و امنیت کشور بوده و نقش مهم، بی‌بدیل و تعیین‌کننده این نیرو در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی بابیان این‌که این‌گونه اقدامات تأثیری در مسیر و راه جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند، ابراز داشت: سپاه در قلب ملت ایران جای دارد و این مهم در روزهای اخیر به‌خوبی اثبات‌شده است.

سرمست همکاری با سپاه را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: همکاری کاملی با سپاه استان داریم و در آینده نیز این همکاری‌ها تداوم خواهد داشت.

وی بابیان این‌که همکاری و تعامل سازنده‌ای با تمامی دستگاه‌ها در استان داریم، تصریح کرد: با تمامی نیروهای مسلح در استان این تعامل سازنده وجود دارد و همین موضوع منجر شده همدلی کاملی در استان به وجود آید.

استاندار قم افزود: قبل از این‌که به‌صورت مصاحبه این موارد را ذکر کنیم در عمل ثابت کرده‌ایم که همکاری و تعامل با سپاه وجود دارد.

وی با اشاره به معین بودن استان قم در کمک به سیل‌زدگان استان لرستان، گفت: در مدیریت سیل نیز این همکاری وجود داشت به‌طوری‌که کمک‌های بسیاری با همکاری همه دستگاه‌ها برای سیل‌زدگان استان لرستان ارسال‌شده و هنوز هم این کمک‌ها در حال جمع‌آوری و ساماندهی برای ارسال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه