اخبار داغ

جزییات پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی»

جزییات پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی»
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری فروردین ماه مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ واریزی به حساب مددجویان علی‌الحساب است و پس از تصویب افزایش، مابه‌التفاوت آن واریز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نحوی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه افزایش مستمری مددجویان از محل هدفمندی یارانه‌ها است اظهار کرد: به همین دلیل فعلا مستمری مددجویان از محل بودجه سازمان بهزیستی واریز شده و هنوز بخش ترمیمی مستمری به حساب آنها واریز نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه یارانه مددجویان روز بیست و ششم فروردین ماه واریز می‌شود نیز تصریح کرد: بخش مابه التفاوت مستمری مددجویان ممکن است این ماه و یا ظرف ماه‌های آینده پرداخت شود. همچنین ذکر مبلغ افزایش مستمری و بسته حمایتی در پیامک ارسالی بانکی به مددجویان اشتباه بوده است.
,
 
,
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در ادامه لوازم توانبخشی به ویژه ویلچر را از مهم‌ترین نیازهای مددجویان منطقه عنوان کرد و گفت: لوازم بهداشتی مثل شامپو و صابون، کانکس، لوازم خنک کننده مثل پنکه، کولر و یخدان، لباس نو، پوشینه، شیرخشک، مواد شوینده و موکت از مهمترین نیازهای مددجویان منطقه هستند.
,
 
,
نحوی‌نژاد با بیان اینکه مناطق سیل‌زده از برخی اقلام مثل آب معدنی اشباع شده است اظهار کرد: خیرین می‌توانند اقلام اهدایی خود را به مراکز بهزیستی استان خود تحویل دهند تا به محض جمع آوری این اقلام توسط کامیون ارسال شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها، ادارات بهزیستی و همچنین مراکز توانبخشی، نگهداری از سالمندان، معلولان، شیرخوارگاه‌ها و… آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستند افزود: مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #۵۵۷۴۱*، شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت شعبه دکتر قریب، شماره کارت ۰۱۹ - ۷۸۹۹-۳۳۷۷-۶۱۰۴ و با استفاده از کلیه دستگاه‌های خود پرداز شبکه بانکی در این کمپین شرکت کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه