اخبار داغ

پزشکان بسیجی از استان بوشهر به مناطق سیل زده اعزام شدند

پزشکان بسیجی از استان بوشهر به مناطق سیل زده اعزام شدند
روز 22 فروردین سال جاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین مواد بهداشتی و غذائی به شهرستان باوی استان خوزستان اعزام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ در اولین لحظات سیل در استان های کشور تیم های جهادگران سلامت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر جهت اعزام به مناطق سیل گرفته استان خوزستان رسما آمادگی خود را با انتشار بیانیه اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

بیانیه ی بسیج جامعه ی پزشکی استان بوشهر در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
《 واعدوا لهم مااستطعتم من قوه 》
اینک که بدنبال رشادت‌ها و فداکاری های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و شکست بزرگترین نیروی تروریستی جهان در منطقه و همزمان با ولادت اسوه ی پاسداری دین خدا و روز پاسدار ، بانی و پشتیبان سیلی خورده ی جبهه ی ستمگر تکفیر و تروریسم ( آمریکا ) به منظور تسکین آلام ناشی از شکست ناباورانه ی خویش و  ادای دین نسبت به رژیم جعلی صهیونیسم ، مردمی ترین نیروی نظامی رسمی و قانونی ملت بزرگ ایران را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است،  بسیجیان جامعه ی پزشکی استان بوشهر ضمن حمایت جانانه و قاطع خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  تاکید می نمایند:
1- عصبانیت و اقدامات غیرقانونی و ابلهانه ی شیطان بزرگ ، نشاندهنده ی این است که پاسداران سبز پوش حریم ولایت، مسیر انقلابی خود را درست طی کرده اند.
٢-اراده الهی بر این قرار گرفته که با  حماقت کودکانه ی سردمداران استکبار در کاخ سیاه  ، محبت نهفته در دل های ملت شهیدپرور ایران نسبت به پاسداران امنیت و آرامش این مر ز و بوم به جوش آمده و موجب وحدت کم نظیر تمامی گروه ها و جناح های سیاسی در مقابل دشمن گردد.
۳- از آنجا که مطابق اصل یکصدوپنجاهم قانون اساسی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی نظامی رسمی کشور( با تایید سازمان ملل متحد) می باشد لذا اقدام اخیر آمریکا را اهانت آشکار به قانون اساسی ملت ایران و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی دانسته و از مسوولین محترم کشور و نمایندگان ملت می خواهیم از تصویب هرگونه طرح و معاهده‌ای در جهت اهداف دشمنان سپاه و انقلاب پرهیز و در برابر قانون شکنان آمریکائی و صهیونیستی اقدامات متناسب و پشیمان کننده را در دستور کار قرار دهند.
۴- تک تک ما بسیجیان جامعه ی پزشکی استان بوشهر همراه و همدل با سایر بسیجیان  آمادگی همه جانبه ی خود در حمایت از انقلاب اسلامی و پاسداران جان بر کفش را اعلام و در ایثار جان و مال خویش در اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان دریغ نخواهیم کرد .

,
,
,
,
,
,
,
,

, ,


مراد علی فولادوند،رییس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، گفت: در راستای کمک رسانی به هم وطنان سیل زده در استان خوزستان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام صادق ( ع ) استان بوشهر اقدام به سازماندهی تیم های پزشکی و امدادی مرکب از پزشک، پرستار و امدادگران فوریت های پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی جهت حضور در مناطق سیل زده نموده است.

,
,

وی افزود : این تیم هاآمادگی خود را اعلام کرده و با هماهنگی  بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان و اعلام نیاز و مشخص کردن مناطق نیازمند اعزام انجام شده است.

,

, ,

روز 22 فروردین سال جاری بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر  تیم پزشکی به همراه دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین مواد بهداشتی و غذائی به  شهرستان باوی استان خوزستان اعزام کرد.

,

این تیم پزشکی در شهر ویس از توابع شهرستان باوی مستقر و در حال ارائه  خدمات امدادی و درمانی را به هم وطنان سیل زده است و تا زمانی که شرایط عادی نشود تیم های تخصصی در منطقه سیل زده شهرستان باوی حضور خواهند داشت.

,

, ,

 تیم های دیگر درمانی به همراه دارو و سایر اقلام پزشکی و بهداشتی در آماده باش کامل هستند و اقلامی مانند لباس ، پتو ، خرما ، شیر خشک ، آب معدنی توسط پزشکان بسیجی در روزهای آینده بین مردم شهرستان باوی تقسیم خواهد شد.

,

, ,

لازم به ذکر است که سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بعنوان معین شهرستان باوی انتخاب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه