اخبار داغ

فرماندار تنگستان:

فرهنگ‌سرا و پلاتو تنگستان تجهیز می شود

فرهنگ‌سرا و پلاتو تنگستان تجهیز می شود
فرماندار تنگستان گفت: تجهیز فرهنگ‌سرا و پلاتو، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری دلوار و احداث نگار خانه در سال جاری انجام و برگزاری جشنواره تئاتر طنز استانی با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اهرم در اردیبهشت ماه امسال به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسن رفیعی پور فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان در گفتگو با سپاس گفت: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تنگستان تقویت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

عبدالحسن رفیعی پور اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوبی که تنگستان در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تلاش خواهیم کرد که در سال جاری اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص دهیم.

,

وی تصریح کرد: تجهیز فرهنگ‌سرا و پلاتو، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری دلوار و احداث نگار خانه در سال جاری انجام و برگزاری جشنواره تئاتر طنز استانی با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اهرم در اردیبهشت ماه امسال به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

,

رفیعی پور با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر گروه‌های هنری در شهرستان گفت: هماهنگی، برنامه ریزی، نشست‌ها و همفکری گروه‌های هنری در شهرستان تنگستان که از جایگاه خاصی در استان برخوردار است می‌تواند موجب رشد و کثرت بیشتر هنرمندان در حوزه‌های مختلف و باعث افزایش بیشتر برنامه‌های خوب فرهنگی شده که این نیازمند تلاش بیشتر در این زمینه و ارتباط بیشتر با هنرمندان است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه