اخبار داغ

ادعای جالب منتقدان

فهرست سیاه 5 نفره وزارت ورزش در فوتبال؟!

فهرست سیاه 5 نفره وزارت ورزش در فوتبال؟!
برخی منتقدان وزارت ورزش ادعا می کنند فهرست سیاه 5 نفره ای در فوتبال وجود دارد که از این بین فقط یک نفر هنوز به کار خود مشغول است و سایرین کنار رفته اند!
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا برخی از منتقدان وزارت ورزش مدعی هستند که فهرست سیاهی وجود دارد و بر اساس آن لیست سیاه تاکنون 4 چهره خبرساز فوتبالی کنار رفته اند. این منتقدان می گویند علی پروین، محمد رویانیان، علی فتح الله زاده و علی دایی در این فهرست قرار داشتند که همگی آنها از فوتبال و به طور ویژه از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

ادعای این منقتدین زمانی جالب می شود که آنها می گویند نفر پنجم این لیست سیاه کسی نیست جز امیر قلعه نویی سرمربی استقلال و او هم باید از استقلال کنار گذاشته شود! به هر حال این ادعاها در حالی مطرح می شود که حداقل امیر قلعه نویی همواره حامی دولت حسن روحانی بوده و بارها در مصاحبه هایش با انتقاد از دولت احمدی نژاد از دولت جدید تعریف کرده است.

,

هرچند منتقدین چنین حرفی را مطرح می کنند اما بعید است که وزارت ورزش به دنبال حذف نیروهای باسابقه فوتبالی باشد و مسئولان وزارت ورزش همواره تاکید کرده اند که در جزئیات دخالتی ندارند و فقط بحث نظارتی و حمایتی خود را در همه رشته های ورزشی انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه