اخبار داغ

برگزاری بیش از 145 برنامه روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر

برگزاری بیش از 145 برنامه روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در همه نقاط استان بوشهر برگزار شود و تمرکز برنامه‌ها در مرکز استان نباشد بلکه در روستاهای شهرستان ها نیز اجرایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ مجید خورشیدی در نشست هماهنگی برنامه‌های روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: برنامه‌های روز ملی خلیج فارس با مرکزیت بوشهر باید با کیفیت بالایی برگزار شود و همه مسئولان پای کار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی با اشاره به اینکه بوشهر بیشترین ساحل را با خلیج فارس دارد، ادامه داد: باید از حق استان در این زمینه دفاع کنیم و شایستگی استان بوشهر برای میزبانی از جشنواره خلیج فارس را اثبات کنیم و نباید منوط به این جلسات داخل استانی باشد.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: به صرف گفتن سابقه بوشهر و خلیج فارس این شایستگی ثابت نمی‌شود و بلکه باید این شایستگی را با عملکرد خودمان ثابت کنیم.

,

وی خواستار پرهیز از تمرکز برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در شهر بوشهر شد و اضافه کرد: باید از ظرفیت دیگر نقاط استان استفاده کرد و در شهرها و روستاهای مختلف استان برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار شود.

,

خورشیدی با تاکید بر اینکه برنامه‌ها باید هماهنگ‌شده طراحی و اجرا شوند، تصریح کرد: خلیج فارس متعلق به استانداری و یا ارشاد نیست و خلیج فارس متعلق به همه مردم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه تلاش کنند.

,

برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود

, برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود,

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید به مناسبت روز ملی خلیج فارس سهم خود را ایفا کنند، خاطرنشان کرد: همه اقشار باید پای کار باشند و شاهد همکاری گسترده در راستای برگزاری برنامه‌های روز ملی خلیج فارس باشیم.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مورد بی‌اطلاعی برخی از افراد در مورد بوشهر، افزود: این عدم شناخت ممکن است به علت کم‌کاری در استان باشد که به خوبی معرفی نشده است.

,

وی با بیان اینکه باید استان بوشهر و داشته‌هایش به خوبی معرفی شود، تاکید کرد: به مناسبت روز ملی خلیج فارس در تهران نیز یک رویداد با عنوان بوشهر برگزار شود که قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

,

خورشیدی خواستار برگزاری تورهای گردشگری و جشنواره‌هایی در نقاط مختلف استان بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس شد و افزود: برنامه‌ها به صورت شبکه‌ای اجرا شود و پایش و نظرسنجی نیز در مورد برنامه‌ها صورت گیرد.

,

146 برنامه روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر برگزار می‌شود

, 146 برنامه روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر برگزار می‌شود,

فاطمه کرم‌پور نیز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری روز ملی خلیج فارس در بوشهر با اشاره به نام‌گذاری 10 اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: در این راستا جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار می‌شود که فراخوان آن منتشر و ارسال آثار تا 30 فروردین ادامه دارد.

,

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تاکید بر مشارکت هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس 10 اردیبهشت در سطح بوشهر و شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود .

,

وی همکاری دستگاه اجرایی برای باشکوه برگزار کردن جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس را یک ضرورت دانست و افزود: تاکنون 10 پیشنهاد از دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه جشنواره خلیج فارس ارسال شده که جا دارد مابقی ادارات به این مهم توجه کنند.

,

کرم‌پور با بیان اینکه برای روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است تصریح کرد: در این زمینه 146 برنامه تدوین شده که در قالب طرح‌های مختلف اجراء می‌شود.

,

وی با بیان اینکه 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس برنامه ویژه این روز آغاز و شامگاه پایان می‌یابد خاطر نشان کرد: نواختن زنگ خلیج فارس در مدارس،  رونمایی از یادمان روز ملی خلیج فارس، رژه شناورها، سرود حماسی، حرکت نمادین دوچرخه‌سواران و دوندگان، رژه اسب‌سواران، تجلیل از خانواده شهید از جمله برنامه روز ملی خلیج فارس است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه خوشنوسی و هنرهای تجسمی در این روز برگزار می‌شود گفت: ایستگاه هنرهای عکاسی، نقاشی کودکان و اجرای موسیقی محلی از دیگر برنامه روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه