اخبار داغ

آسیب دیدگی 459 نفر بر اثر بارندگی در سیستان وبلوچستان/ از آماده باش 40 تیم امدادی تا اسکان 167 سیل زده

آسیب دیدگی 459 نفر بر اثر بارندگی در سیستان وبلوچستان/ از آماده باش 40 تیم امدادی تا اسکان 167 سیل زده
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای بارندگی ها در استان تا شب گذشته 167 نفر در قالب 35 خانوار در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان داده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول راشکی، در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان در بارندگی های اخیر اظهار کرد: همزمان با بروز بارندگی شدید در سیستان و بلوچستان 30 تیم امدادی در قالب 140 نفر نیرو در آماده باش کامل قرار گرفته و اقدام به امدادرسانی در اقصی نقاط استان بودند.

وی برپایی دو اردوگاه در شهرستان های چابهار و کنارک را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: از ابتدای بارندگی ها در استان تا شب گذشته 167 نفر در قالب 35 خانوار در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه بارندگی های اخیر  459 نفر آسیب دیده برجای گذاشته است، گفت: امدادرسانی به این افراد نیز در 17 روستای شهرستان های کنارک، دلگان و ایرانشهر انجام شده، همچنین در منطقه سیستان نیز امدادرسانی و تخلیه آب از معابر صورت گرفته است.

به گفته این مسئول، نصب 35 چادر نصب در مناطق درگیر بارندگی های شدید و رهاسازی دو خودرو در زاهدان (منطقه حرمک و لار) از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه