اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان:

واریز ۲۴۰ میلیون تومانی کمک های مردم کرمان به شماره حساب بسیج/ارسال بیش از ۱۰ کامیون اقلام ضروری جمع آوری شده به شهرستان حمیدیه

واریز ۲۴۰ میلیون تومانی کمک های مردم کرمان به شماره حساب بسیج/ارسال بیش از ۱۰ کامیون اقلام ضروری جمع آوری شده به شهرستان حمیدیه
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم استان کرمان تا کنون بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار به شماره حساب اعلام شده از سوی بسیج واریز کردند که در حال برنامه ریزی برای هزینه کرد این مبالغ در مناطق زلزله زده هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص کمک به مناطق سیل زده کشور گفت: استان کرمان،از چهارم فروردین ماه طبق ابلاغ فرماندهی کل سپاه نسبت به پشتیبانی مناطق سیل زده کشور  خدماتی را در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: به همین منظور فرماندهان نواحی، مسئولان بسیج سازندگی، فرماندهان گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج و حتی معاونت های سپاه نسبت به جمع آوری اقلام نقدی و غیر نقدی برای کمک به مردم سیل زده بر اساس شماره حساب اعلام شده اقدام کرده کردند.

,

پاداش تصریح کرد: تا کنون بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان اعتبار به این شماره حساب واریز شده است که در حال برنامه ریزی برای هزینه کرد این مبالغ در مناطق زلزله زده هستیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در ابتدا با توجه به اینکه در شرایط احتیاط حضور داشتیم و الزام اعزام اقلام به استان گلستان که بیشترین آسیب دیدگی را از بحث سیل داشتند وجود داشت،یک کانتینر شامل اقلام بهداشتی، خوارکی و نیازمندی های اولیه زندگی به استان گلستان ارسال و به سپاه این استان تحویل گردید.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به سیل استان لرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به سیلی که در استان لرستان صورت گرفت با اصرار گروه های جهادی استان کرمان یک گروه ۱۰۰ نفره جهادی با محوریت بسیج دانشجویی و مسئول مجمع دانشجویی استان با تمام امکانات از جمله بیل، کلنگ، کف کش و فرغون به منطقه اعزام شدند و حدود ۱۰ روز در منطقه پل دختر فعالیت کردند.

,

وی با بیان ابلاغ فرمانده کل سپاه نسبت به اینکه استان کرمان به عنوان معین استان خوزستان انتخاب شده است، تصریح کرد: به همین منظور من به همراه برخی معاونین سپاه از جمله معاونت اردویی، مهندسی، آماد و پشتیبانی و فرمانده سپاه ثارالله به منطقه اعزام شدیم.

,

پاداش از برگزاری جلسات متعدد مسئولان سپاه استان کرمان با دستگاه ها و گروه های مختلف جهادی در شهرستان حمیدیه خبر داد و اذعان کرد: از طرف وزارت کشور، استانداری و دستگاه های اجرایی استان کرمان هم به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شدند که خوشبختانه این اتفاق خوبی بود و در سایه همکاری با این نهادها کمک های خوبی به مردم شهرستان حمیدیه ارسال شد.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: خوشبختانه سیل کمک های مردمی استان کرمان به استان خوزستان و شهرستان حمیدیه ارسال شد و حدود ۳۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین مجموعه استانداری کرمان به منطقه اعزام و خدمت رسانی انجام شد.

,

پاداش مطرح کرد:حدود ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین سپاه استان کرمان شامل کمپرسی، لودر، بیل و مکانیکی و … نیز در منطقه در حال فعالیت هستند.

,

وی در خصوص تعداد گروه های جهادی اعزامی از استان کرمان به منطقه حمیدیه گفت: به اعلام فرمانده ناحیه شهرستان حمیدیه مبنی بر اینکه نیازی به حضور بیشتر گروه های جهادی در منطقه نیست حدود ۶۰ نفر از اعضای گروه جهادی از استان کرمان در منطقه، خدمات زیادی را در بحث سیل بند ها انجام دادند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به اقدامات سپاه کرمان در منطقه حمیدیه اشاره و بیان کرد: پشتیبانی، نظارت بر احداث سیل بندها و مدیریت گروه های جهادی منطقه از اقدامات کلی انجام شده در این شهرستان است و تا کنون بیش از ۱۰ کامیون اقلام جمع آوری شده مردم استان کرمان در اختیار ناحیه سپاه این منطقه قرار گرفته است .

,

پاداش از برنامه دراز مدت این نهاد در منطقه حمیدیه گفت و تاکید کرد: با توجه به آرامشی که در چند روز اخیر در منطقه حاکم شده است با تدبیر فرمانده سپاه ثارالله سه معاونت بسیج سازندگی، آماد و پشتیبانی و مهندسی ما، در حال گشت زنی در ۵۰۰ روستای زیر آب رفته این شهرستان است و به دنبال این هستیم که بعضی از منازل که قابلیت اسکان را دارند آماده کنیم تا بخشی از مردم به منازل خود برگردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک قرار است که تیم های شناسایی مشخص شوند تا از طریق کمیته امداد، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی برآورد خسارت هایی صورت بگیرد تا مردمی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند در اولویت کاری سپاه قرار گیرند که بتوانیم در ساخت و ساز هم کنار مردم حمیدیه باشیم.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان بیان کرد: از نوع دوستی مردم خوب استان کرمان تشکر می کنم که پشتیبانی های خوبی از این موضوع انجام داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه