اخبار داغ

عدم تامین اعتبار مدرسه خارگ پس از کلنگ زنی

عدم تامین اعتبار مدرسه خارگ پس از کلنگ زنی
مدرسه در دو طبقه و با زیر بنای ساختمانی ۱۱۱۴ متر مربع با مشارکت شرکت پتروشیمی خارک و اعتبارات طرح ملی ، در مدت پیمان ۲۴ ماه در سال 95 کلنگ زنی شد که همچنان در انتظار تدبیر مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ همزمان با ایام دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۵ غلامرضا امیر شقاقی مدیر عامل شرکت پتروشیمی خارک ، کلنگ دبیرستان متوسطه اول پتروشیمی این جزیره را بر زمین زد و قرار بر این شد که مدرسه در دو طبقه  و با زیر بنای ساختمانی ۱۱۱۴ متر مربع  با مشارکت شرکت پتروشیمی خارک و اعتبارات طرح ملی ، در مدت پیمان ۲۴ ماه احداث شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

در مراسم کلنگ زنی دبیرستان متوسطه اول پتروشیمی خارک که روز۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ برگزار شد، جمشیدی فرماندار بوشهر، گراوند به عنوان معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر، شهردار و بخشدار جزیره به همراه حجت الاسلام کمالی امام جمعه و برمک رئیس اداره آموزش و پرورش جزیره  و  چند نفر از مسئولین لشکری و  ادارات و سازمانها و همچنین مردم جزیره خارک حضور داشتند.

,

, ,

از زمان اولین کلنگ زنی تا کنون مدرسه همچنان به سرانجام نرسیده است که شهبازی معاون اداره آموزش و پرورش جزیره خارک در این خصوص گفت: شرکت پتروشیمی مبلغ ۲ میلیارد تومان و کمیته برنامه ریزی و  نوسازی مدارس استان بوشهر هم مبلغ ۲ میلیارد تومان را برای احداث این پروژه اختصاص داده اند.

,

وی اظهار کرد: هزینه ساخت از طرف هر دو بانیان این امر بصورت متوالی و به ترتیب پرداخت شده است تا پیمانکاری که از سوی سازمان نوسازی مشخص شده بود کار ساخت ساز را پیش ببرند  که عملیات اجرایی تخریب و تسطیح مدرسه توسط آموزش‌و پرورش خارک و به کمک شرکت پایانه های نفتی انجام شد که پس از آن در اولین پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون از کل هزینه مشخص شده ۲ میلیاردی به کمیته  سازمان نوسازی پرداخت و  خاکریزی آغاز شد. 

,

, ,

شهبازی افزود: طبق قرارداد نوبت به پرداخت قسط دوم هزینه ساخت  از سوی سازمان نوسازی رسید اما مابقی مبلغ به جهت ادامه روند ساخت پرداخت نشد که به همین دلیل از سوی طرف دیگر پروژه ( پتروشیمی ) پولی پرداخت نشده است و تا به امروزه روند اجرای پروژه به تعویق افتاد است و مدارس خارک به شکل فشرده در حال تدریس د و با کمبود کلاس مواجه هستند.

,

وی عنوان کرد: درصورت تامین اعتبار مجدد از سوی سازمان نوسازی استان و شروع به کار مقرر شده است که   مدرسه مطهری در ۷ کلاس ساخته شود که با پیگیری های برمک ریاست آموزش و پرورش در نهایت به ۹ کلاسه و آزمایشگاه، سالن ورزشی و تجهیز کاملا آن ارتقا پیدا کرد.

,

, ,


 
شهبازی تصریح کرد: شرکت پتروشیمی همچنان طبق قرارداد و روال قبل آماده هرگونه همکاری با اداره آموزش و پرورش جزیره خارک و سازمان نوسازی می باشد ، این در حالی است که سازمان نوسازی هنوز موفق به تامین اعتبار به جهت ادامه ساخت نشده اند.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه