اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

آماده ارسال بیمارستان صحرایی به مناطق سیل‌زده هستیم

آماده ارسال بیمارستان صحرایی به مناطق سیل‌زده هستیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر معین شهرستان سیل‌زده باوی خوزستان شده است دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آماده ارسال بیمارستان صحرایی و دیگر کمک‌های بهداشتی و درمانی به این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نشست هماهنگی حوزه سلامت استان بوشهر برای اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه سیل‌زده گفت: همه ما در برابر هم‌وطنانمان مسئول هستیم و از هر کار تخصصی و انسانی فروگذار نخواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


وی ادامه داد: یک تیم ارزیاب در اسرع وقت با حضور در استان خوزستان از محل ارزیابی داشته و تمامی نیازها را با تیزبینی و دقت پیش بینی کنند.
 کشمیری اظهار داشت: تمامی معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تمامی زمینه‌ها از جمله تجهیزات، نیروی انسانی و دارو همکاری داشته باشند تا بلکه بتوان با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، گوشه‌ای از آلام مردم سیل‌زده را کاهش دهیم.

, ,
,
,


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: باید در خصوص کمک به زلزله‌زده‌ها به ویژه تیم ها و کمک های بهداشتی و درمانی، از ظرفیت تمامی ارگان‌های مرتبط استفاده شود.

, ,
,


نشست هماهنگی حوزه سلامت استان بوشهر برای اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه سیل‌زده با حضور رییس و اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس بسیج جامعه پزشکی استان، سرپرست هلال‌احمر استان بوشهر، نماینده مجمع خیرین استان بوشهر، موسسه خیریه امدادگران عاشورا بوشهر در سالن این سینا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/

, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه