اخبار داغ

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور/ تداوم بارش شدید در خراسان‌های رضوی و جنوبی

ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور/ تداوم بارش شدید در خراسان‌های رضوی و جنوبی
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش شدید باران در استان‌های خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اعلام کرد براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز (دوشنبه ۲۶ فروردین) برای نواحی شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور و برخی مناطق کرمان و شرق هرمزگان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. شدت فعالیت سامانه بارشی امروز در استان‌های خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به این که در اوایل وقت روز سه شنبه (فردا ۲۷ فروردین) با خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور در این نواحی بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود، گفت: برای سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت سه شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور برای این نواحی ابرناکی بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.
,
 
,
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روز چهارشنبه (۲۸ فروردین) برای نیمه غربی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، گفت: در سه روز آینده برای سواحل دریای خزر روند افزایش دما بین ۴ تا ۶ درجه و در نیمه شرقی کشور برای بعدازظهر روز چهارشنبه افزایش دمای ۸ تا ۱۰ درجه پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
به گفته وظیفه، امروز تا بعدازظهر فردا نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود همچنین در روز چهارشنبه غرب خلیج فارس به ویژه سواحل خوزستان مواج است.
,
 
,
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است، بیشترین و کمترین دمای تهران ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد است همچنین پس فردا چهار شنبه (۲۸ فروردین) هوای تهران کمی ابری به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود کمترین و بیشترین دما ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه