اخبار داغ

اعزام هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات

اعزام هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات
مدیر حج و زیارت استان همدان از کاهش ۴۰۰ هزار تومانی سفر کربلا خبر داد و گفت: به طور متوسط هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام کاروان حجاج تمتع در نیمه دوم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی حجاج از هفته گذشته آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه ۱۹ کاروان به علاوه یک کاروان فوق‌العاده از همدان اعزام خواهند شد افزود: این کاروان‌ها در قالب ۲ هزار و ۹۵۰ نفر به سرزمین وحی سفر خواهند کرد.
,
 
,
مدیر حج و زیارت استان همدان بیان کرد: طبق سال‌های گذشته پرواز‌های حج تمتع از همدان خواهد بود که برای زائران همدانی پرواز از همدان بسیار سهل‌الوصول است.
,
 
,
وی در ادامه در خصوص سفر عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به رایگان شدن ویزای کشور عراق، هزینه سفر ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
,
ساغرچی در پاسخ به چرایی اینکه همدان پرواز عتبات عالیات ندارد خاطرنشان کرد: سفر هوایی به عتبات از همدان متقاضی ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه روزانه دو کاروان از همدان به عراق سفر می‌کنند تصریح کرد: به طور متوسط هتفه‌ای ۲۰ کاروان به عتبات اعزام می‌شوند که به مرور با نزدیک شدن به ماه رمضان کاهش می‌یابد.
,
 
,
مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه معمولاً ماه رمضان سفر به عتبات عالیات با کاهش چشمگیری مواجه است افزود: اگر هم کاروانی باشد مدت زمان سفر به علت روزه‌داری افزایش می‌یابد.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه