اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی عنوان کرد؛

ساخت ۵۰۰ مسکن برای مددجویان آذربایجان‌غربی با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی

ساخت ۵۰۰ مسکن برای مددجویان آذربایجان‌غربی با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: بسیج سازندگی با مشارکت کمیته امداد آذربایجان‌ غربی ۵۰۰ مسکن مددجویی احداث می کند که در راستای محرومیت‌ زدایی از جامعه و خدمات ‌رسانی به قشر مستضعف انجام می پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت ‌و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: بسیج سازندگی آذربایجان غربی در راستای ساخت ۵۰۰ مسکن مددجویی با هزینه ۲۵ میلیارد تومان با کمیته امداد همکاری می‌کند و در سال گذشته ۲۸۹ واحد از این مسکن‌ها با همکاری سپاه شهداء احداث و به مددجویان آذربایجان ‌غربی تحویل داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ۲۱۱ واحد از این مسکن‌ ها تا پایان شهریور سال جاری با همکاری کمیته امداد و سپاه شهدای آذربایجان غربی احداث و به مددجویان فاقد مسکن در روستاهای آذربایجان ‌غربی تحویل داده می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان ‌غربی، با اشاره به تعامل کمیته امداد و سپاه شهداء در برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای مددجویان، تصریح کرد: سپاه پاسداران طی سال گذشته در تهیه اتوبوس‌های مجهز برای اعزام ۲ هزار و ۴۸۰ مددجو به سفرهای زیارتی با تخفیف ۹۰ میلیون تومانی، با کمیته امداد آذربایجان‌ غربی مشارکت داشته است.

,

وی، ابراز کرد: همچنین سپاه پاسداران آذربایجان ‌غربی علاوه بر برداشتن گام‌های موثر در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، دیدار از خانواده ‌ها، همراهی گروه مفاتیح‌ الجنه، اهدای جهیزیه به نو عروسان، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، حمایت از ایتام و همچنین در برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی و کمک به نیازمندان این نهاد در سال گذشته همکاری‌های شایانی با این نهاد داشته است.

,

به گفته سهندی، کمیته امداد استان و سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی در راستای محرومیت‌ زدایی از جامعه اسلامی و خدمات‌رسانی به فقرا، رابطه ‌ای ناگسستنی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه