اخبار داغ

کارشناس هواشناسی یزد:

افزایش 170 درصدی بارش های استان یزد/ بارش ها در اردیبهشت از سطح نرمال بالاتر خواهد بود

افزایش 170 درصدی بارش های استان یزد/ بارش ها در اردیبهشت از سطح نرمال بالاتر خواهد بود
کارشناس هواشناسی یزد گفت: : به طور قطع نمی توان پیش بینی میزان بارش ها را داشت اما پیش بینی کلی این است که بارش ها در اردیبهشت از سطح نرمال بالاتر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار داشت: کرخنگان خاتم با بارش 65 میلمتری باران، بیشترین میزان بارش را طی 24 ساعت گذشته در استان یزد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زدرسا,

میر حسینی با بیان اینکه سامانه بارشی بامداد امروز از استان یزد خارج شد، اذعان داشت: از اواخر هفته و روز پنجشنبه شاهد افزایش ابر و وزش باد در استان خواهیم بود و همچنین از اوایل هفته آینده بارش باران همراه با رگبار را در بعضی از مناطق خواهیم داشت.

,

وی از افزایش 170 درصدی بارش های استان یزد خبر داد و تصریح کرد: میانگین بارش استان یزد از ابتدای سال زراعی تا 25 فروردین ماه 1398،  111.1 میلیمتر گزارش شده است که این میزان در مدت مشابه سال زراعی گذشته 39.9 میلیمتر بوده است.

,

وی تاکید کرد: بارندگی ها در سال زراعی جدید نسبت به بلند مدت مشابه 27.5 درصد رشد داشته است به گونه ای که میانگین بلند ملت بارش استان 87.1 بوده که این میزان در سالجاری به 111.1 میلیمتر رسیده است.

,

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا در اردیبهشت ماه شاهد بارش های سیل آسا در استان یزد خواهیم بود؟» تاکید کرد: به طور قطع نمی توان پیش بینی میزان بارش ها را داشت اما پیش بینی کلی این است که بارش ها در اردیبهشت از سطح نرمال بالاتر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه