اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت خبر داد؛

فرد هتاک به ساحت پیامبر(ص) دستگیر شد

فرد هتاک به ساحت پیامبر(ص) دستگیر شد
دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران اسلامی کرده بود، دستگیر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از راه آرمان؛ حسین سلامی از دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز  به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران اسلامی کرده بود، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت در تشریح جزئیات این خبر افزود: پس از انتشار این مطالب توسط فردی به نام (ت.س) که در سمت وکالت است در فضای مجازی، دادستانی جیرفت با جدیت به این مسئله ورود کرد.

,

وی با اشاره به اینکه پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، تصریح کرد: با قرار گرفتن موضوع در دستور کار قضایی، پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات و جمع‌آوری مستندات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارجاع شد.

,

سلامی خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری مستندات، متهم به بازپرسی احضار و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس با صدور قرار مناسب کیفری روانه زندان شد و برای تکمیل تحقیقات و بررسی دقیق ابعاد موضوع پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.

,

وی در پایان ضمن هشدار به تعداد اندکی از افراد کوته‌فکر و معاند نظام که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و موجبات ناراحتی روانی جامعه را پدید ، گفت: از آنجایی که حفظ شأن وجایگاه نبی مکرم اسلام (ص) و ولایت فقیه جزء خطوط قرمز نظام است، به مردم اطمینان می‌دهیم که با این‌گونه افراد برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه