اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه:

پیروزی نتانیاهو شکننده است/ سازش کارترین فلسطینی هم معامله قرن را نمی پذیرد

پیروزی نتانیاهو شکننده است/ سازش کارترین فلسطینی هم معامله قرن را نمی پذیرد
شیخ الاسلام با بیان اینکه پیروزی نتانیاهو پیروزی شکننده ای است، گفت: اینکه قول هایی که نتانیاهو داده است و بخواهد اجرا کند مشخص نیست؛ باید دید که آمریکا تمایل به اعلام و اجرا معامله قرن دارند یا خیر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخاب مجدد نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و امکان تصاحبکرانه باختری طبق وعده های انتخاباتی او گفت: نتانیاهو در حالی پیروز انتخابات شد که یک رأی بیشتر از رقیبش به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, کرانه باختری,

وی ادامه داد: علی رغم اینکه آمریکا و روسیه تلاش کرد از نتیانیاهو پشتیبانی کند اما از رقیبش یک کرسی بیشتر رأی نیاورد؛ دو دولت یاد شده رقیب نتیانیاهو را به دلیل تندور و نظامی بودن، نمی خواستند؛ چرا که او با دولت آمریکا و روسیه همراهی نمی کرد و بیشتر حالت استبدادی داشت.

,

شیخ الاسلام با اشاره به مطلب فوق افزود: به همین دلیل آمریکا و روسیه هر دو ترجیح دادند که نتانیاهو روی کار بیاید ولی از نظر کار انتخاباتی علی رغم همه پشتیبانی هایی که شده بود؛ تندروهایی که انجام شد میزان آراء خیلی جلو نیافتاد و چنانچه پشتیبانی ها از نتانیاهو نبود رقیب او می توانست رأی بیشتری را بیاورد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی نتانیاهو پیروزی شکننده ای است، عنوان کرد: اینکه قول هایی که نتانیاهو داده است و بخواهد اجرا کند مشخص نیست؛ باید دید که آمریکا تمایل به اعلام و اجرا معامله قرن دارند یا خیر؟

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت های عربی و اسلامی و در رأس آنها فلسطین و مقاومت و حتی سازش کار ترین فلسطینی هم نمی تواند معامله قرن را بپذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه