اخبار داغ

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش پنچ پل را در مناطق سیل زده پلدختر احداث می کند

ارتش پنچ پل را در مناطق سیل زده پلدختر احداث می کند
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به استانداری اعلام آمادگی کردیم که ساخت پنج پل را برعهده می گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: با توجه به تقسیم بندی که در فرمانداری برای نیروها انجام شد مرحله ای که برای ارتش مشخص شده در حال اتمام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی افزود: محوطه کامل تخلیه شده، خیابان و مناطقی که مربوط و مختص به ارتش بوده، لایروبی و بازگشایی شده و مرحله پاکسازی امروز تمام می شود و ان شالله مردم به آرامی زندگی روزمره خود را آغاز می کنند.

,

 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه فعالیت های دیگری نیز در حال انجام داریم، عنوان کرد: پخت و تقسیم غذا در پلدختر هنوز هم انجام می گیرد، بیمارستان ما با بخش های مختلف پزشک متخصص، رادیولوژی و ... در حال خدمت رسانی است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: پل هفت تیر شهرستان پلدختر نصب شد و تردد روان شد، خدمت رسانی وامداد رسانی، لایروبی سرعت خوبی گرفت و سبب شد مردم زودتر گل و لای رو  بزدایند.

,

 

,

نعمتی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود 10 پل تخریب شده و ارتباط مناطق روستایی به صورت زمینی قطع شده است، استانداری لرستان دیروز درخواستی داشت که ارتش همکاری کند ماهم اعلام آمادگی کردیم و با احتساب این پل بنا شد پنج پل را احداث کنیم.

,

 

,

وی گفت: کارشناسان ما جهت کارشناسی در مناطقی که استانداری تعیین کرده پل ایجاد کند، حضور یافته اند تا کمک کنیم مردم به زندگی عادی بازگردند.

,

 

,

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فعالیت بیشتر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است و نیازمند راه مواصلاتی است پس مرحله بعدی ما ایجاد این پل ها است.

,

 

,

وی در رابطه با زمان ایجاد این پل‌ها عنوان کرد: بنا شده نیازمندی راهداری برای ما اعلام شود و تصمیم براین شد که چهار پل توسط ارتش ایجاد شود، دو پل  توسط اداره راه تامین شود تا نصب کنیم و درخواست شده دو پل را ما ارائه دهیم و تلاش می‌کنیم خدمتی به این مردم داده شود.

,

 

,

نعمتی بیان کرد: محل پل‌ها صبح امروز به ما اعلام شده، کارشناسی شود، پس از حاشیه سازی و آماده سازی ساحل رودخانه توسط خود راهداری، ما در کمتر از سه روز  پل ها را ایجاد می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه