اخبار داغ

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد پرداخت شد

۱۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد پرداخت شد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: طی سال گذشته18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در بروجرد پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالعی گیوه کی روز دوشنبه در گفت و گو با سفیر افلاک اظهارداشت: یکی از برنامه ها برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، پرداخت تسهیلات برای طرح هایی است که اشتغالزایی را به همراه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: طی سال گذشته در بروجرد 18 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 76 طرح پرداخت شده که این طرح ها سبب اشتغالزایی 502 نفر از جویندگان کار شده است.

,

 

,

به گفته وی در حوزه اشتغال پایدار روستایی 13 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 231 طرح و با اشتغالزایی 441 نفر پرداخت شده که پرداخت تسهیلات در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی اندک است.

,

 

,

گیوه کی تصریح کرد: البته 9 طرح مصوب با چهار میلیارد تومان تسهیلات در حال انجام است و همچنین 289 طرح روستایی دیگر نیز وجود دارد که منتظر بررسی هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: سهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای شهرستان بروجرد 50 میلیارد تومان بوده که تاکنون تنها 13 میلیارد تومان از این میزان تسهیلات جذب شده است که تلاش می شود امسال تسهیلات بیشتری برای طرح های اشتغال روستایی جذب شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه