اخبار داغ

در پی تشدید بارش باران صورت گرفت؛

تخلیه روستای «شوراب» در شهرستان خلیل آباد

تخلیه روستای «شوراب» در شهرستان خلیل آباد
فرماندار خلیل ‌آباد گفت: در پی افزایش حجم سیلاب ناشی از بارندگی مستمر اخیر امروز 26 فروردین با هدف حفظ جان مردم دستور تخلیه روستای شورآب واقع در بخش ششطراز این شهرستان صادر و ساکنان آن در حسینه روستای مجاور اسکان یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: در پی افزایش حجم سیلاب ناشی از بارندگی مستمر اخیر امروز 26 فروردین با هدف حفظ جان مردم دستور تخلیه روستای شورآب واقع در بخش ششطراز این شهرستان صادر و ساکنان آن در حسینه روستای مجاور اسکان یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی ضمن تاکید بر این نکته که تاکنون به روستای شورآباد خسارتی وارد نشده خاطرنشان کرد: سالها پیش بند خاکی در این منطقه ساخته شده اما بخاطر وجود تپه و ماهور در اطراف روستای شوراب لاجرم آب به سمت این روستا هدایت می شود.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: در این شرایط که با سرریز شدن همزمان بند خاکی همراه شد وضعیت خطرناک ارزیابی لذا ساکنان شورآباد به روستای جعفرآباد انتقال داده شدند.

,

وی با بیان اینکه تاکنون 87 میلیمتر بارش در ایستگاه مهدی ‌آباد این شهرستان ثبت شده که بیشترین حجم در خلیل آباد است، اذعان کرد: حجم بارش که همچنان ادامه دارد در شهر خلیل آباد طی این مدت 34 میلیمتر بوده است.

,

شاکری همچنین عنوان کرد: تداوم حجم بالای بارش هم اینک سبب آبگرفتگی در روستاهای کویری شهرستان خلیل آباد از جمله مهدی‌آباد و برخی معابر و منازل در روستای سعدالدین شده است.

,

وی در پایان تشریح کرد: برخی جاده ها نیز بخاطر جریان سیلاب و فقدان امکان رفت و آمد از جمله مسیر اصلی شهر بردسکن به بجستان محدوده تقاطع شفیع آباد، جاده فرعی کاهه - جعفرآباد محدوده آبنمای کاهه و روستای مهدی آباد و نیز مسیر فرعی حسین آباد - نقاب تا اطلاع ثانوی بسته هستند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه