اخبار داغ

سرپرست فرمانداری بردسکن خبر داد؛

تخلیه 50 درصد از منازل روستای "کلاته نو" در بردسکن

تخلیه 50 درصد از منازل روستای "کلاته نو" در بردسکن
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران بردسکن از تخلیه 50 درصد از منازل مسکونی روستای کلاته نو در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای سپاه و انتظامی و دیگر نیروهای امدادی برای کمک به خانواده هایی که در معرض خطر سیل قرار دارند حضور دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: براثر شدت بارش باران و وقوع سیل، روستای کلاته نو در محاصره سیل قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه50  درصد منازل مسکونی روستای کلاته نو که در معرض خطر سیل بوده اند تخلیه شده است، خاطرنشان کرد: همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند و در محل روستای کلاته نو حضور دارند.

,

 سرپرست فرمانداری بردسکن همچنین تصریح کرد: علاوه بر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران هم اینک نیروهای سپاه و انتظامی و دیگر نیروهای  امدادی برای کمک به خانواده‌های در معرض خطر سیل در این منطقه حضور دارند.

,

وی اذعان کرد: بارش باران از دیروز تاکنون در بردسکن تداوم داشته و بیشترین حجم آن به میزان ۸۰ میلیمتر در شهر مرکز این شهرستان ثبت شده است.

,

قاسم پور با اشاره به انسداد جاده بردسکن - شهرآباد عنوان کرد: مسیر جاده تعدادی دیگر از روستا‌های این شهرستان نیز بسته شده است لذا مردم از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام /

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه