اخبار داغ

تاثیر بارندگی های اخیر بر بازار میوه و تره باربجنورد/ حمل میوه و تره بار به بجنورد کند شد

تاثیر بارندگی های اخیر بر بازار میوه و تره باربجنورد/ حمل میوه و تره بار به بجنورد کند شد
رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد به تشریح قیمت میوه و صیفی جات در میدان میوه و تره بار بجنورد پرداخت و گفت: تورم، برهم خوردن وضعیت عرضه و تقاضا در بازار میوه و تره بار همچنین بروز سیلاب های اخیر از علل اصلی افزایش قیمت ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، اسماعیل وحدانی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد اظهار کرد: در حال حاضر نیز انتقال میوه و صیفی جات به میدان بار بجنورد با کمبود کامیون و حمل آنها به بجنورد مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, اسماعیل وحدانی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد,  اظهار کرد: در حال حاضر نیز انتقال میوه و صیفی جات به میدان بار بجنورد با کمبود کامیون و حمل آنها به بجنورد مواجه هستند.,

 

,

وحدانی افزود: در میدان بار بجنورد قیمت سیب زمینی تازه جیرفت کیلویی بین چهار هزار تا چهار هزار و 200 تومان، سیب زمینی اصفهان کیلویی سه هزار و 500 تومان، پیاز جیرفت کیلویی هشت هزار و 500 تومان و بادمجان یزد نیز کیلویی چهار هزار و 500 تومان بوده اند.

,

 

,

وی ادامه داد:  قیمت هویج دزفول کیلویی چهار هزار و 500 تومان، کلم دزفول کیلویی پنج هزار و 500 تومان، خیار گلخانه ای یزد کیلویی بین چهار هزار تا چهار هزار و 500 تومان، گوجه فرنگی میناب نیز کیلویی بین سه هزار تا سه هزار و 500 تومان بوده اند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در میدان بار بجنورد قیمت فلفل دلمه ای سبز ورامین کیلویی چهار هزار و 500 تومان بود.

,

 

,

وی افزود: البته روز گذشته در میدان بار بجنورد فلفل دلمه ای رنگی که بیشتر مورد مصرف پیتزا فروشی ها است، موجود نبود و قیمت موز درجه یک کیلویی 11 هزار و 500 تا 12 هزار تومان، قیمت سیب درختی درجه یک دماوند کیلویی 10 هزار تومان و قیمت هندوانه میناب نیز کیلویی هزار تا هزار و 300 تومان بود.

,

 

,

وی تورم، برهم خوردن وضعیت عرضه و تقاضا در بازار میوه و تره بار همچنین بروز سیلاب های اخیر را از علل اصلی افزایش قیمت این اقلام در میدان بار بجنورد برشمرد.

,

 

,

وی افزود: هر دو یا سه روز قیمت میوه و تره بار به علل اشاره شده در میدان بار بجنورد تغییر می کنند.

,

 

,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار بجنورد خاطر نشان کرد: طی چند روز اخیر ،حمل میوه و تره بار از استان های مبدا به مقصد میدان بارهایی از جمله بجنورد با کمبود کامیون و انتقال میوه و تره بار مواجه شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه