اخبار داغ

​تشکیل قرارگاه مردمی امدادرسانی مردم سیستان وبلوچستان به سیل زدگان کشور

​تشکیل قرارگاه مردمی امدادرسانی مردم سیستان وبلوچستان به سیل زدگان کشور
قرارگاه مردمی شهید جعفری با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و اعزام نیروی انسانی به استان های سیل زده کشور در سیستان وبلوچستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی قرارگاه مردمی شهید جعفری در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: با هدف امداد رسانی یکپارچه و هماهنگ به سیل زدگان کشور و مدیریت واحد در خصوص جمع آوری کمک های مردم و توزیع مناسب و دقیق آن در بین سیل زدگان کشور، قرارگاه مردمی شهید جعفری در استان سیستان وبلوچستان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

علی اکبر جعفری افزود: این قرارگاه متشکل از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه فرهنگی مردم انقلاب استان، قرارگاه امام رضایی ها است که در قالب این قرارگاه کلیه کمک های مردمی به صورت هماهنگ جمع آوری و تحت مدیریت واحد به استان های هدف ارسال می شود.

به گفته جعفری، به منظور شناسایی ضعف ها و کمبودها و ارسال کمک های ضروری و هدفمند، گروهی ویژه متشکل از اعضای همین قرارگاه به مناطق سیل زده اعزام شده اند و پس از بررسی شرایط موجود و تثبت مکان امدادرسانی، نسبت به ارسال اقلام امدادی و اعزام نیروی انسانی اقدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه خدمات رسانی این قرارگاه نیز در محورهای موکب های پذیرایی، بهداشت و درمان، اعزام گروه های تخصصی جهادی و خدمات رسانی است که برای هر یک از این کارگروه ها نیز جلسات متعددی به صورت مشترک تشکیل شده است.

وی افزود: بخشی از تمرکز این قرارگاه نیز بر اتفاقات داخل استان قرار گرفته تا در صورت بروز سیلاب در نقاط مختلف نسبت به اعزام نیرو و کمک های امدادی اقدام شود که خوشبختانه تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: شهروندان سیستان وبلوچستان نیز می توانند کمک های نقدی خود را به حساب رسمی و تایید شده از سوی قوه قضائیه به شماره 241043115031318 و یا شماره کارت 6273811133640117 به نام ستاد مردمی اربعین سیستان وبلوچستان واریز کنند. همچنین کسانی که تمایل دارند جهت امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام شوند نیز می توانند از طریق تماس با تلفن شماره 09150134444 اطلاعات دقیق را کسب کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه