اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد

برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر/ بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک در یک عملیات پلیسی و دستگیری 3 نفر قاچاقچی توزیع کننده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی تلاش‌های اطلاعاتی انجام شده، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه‌های گوناگون اقدام به انتقال مواد مخدر از استانهای مرکزی به زنجان می‌کردند شناسایی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد توسط این افراد یک محموله مواد مخدر از استانهای مرکزی کشور بارگیری و در حال انتقال به استان زنجان هستند که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه در اتوبان زنجان- قزوین دو دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

,

وی عنوان کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروها بیش از 10 کیلوگرم تریاک کشف شد و 3 نفر اعضای این باند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

,

کردلو در پایان بیان کرد: بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد. 

,

وی خاطر نشان کرد: شهروندان زنجانی همکاری خوبی در این زمینه با پلیس دارند و این موضوع برای پلیس بسیار اهمیت دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه