اخبار داغ

مدیر کل اداره دامپزشکی استان کرمان:

اعزام ۱۸ دامپزشک و تکنسین از استان کرمان به حمیدیه/ اکیپ های اعزامی از ۶ شهرستان استان می باشند

اعزام ۱۸ دامپزشک و تکنسین از استان کرمان به حمیدیه/ اکیپ های اعزامی از ۶ شهرستان استان می باشند
رشیدی گفت: روز گذشته 6 اکیپ دامپزشکی شامل 6 خودرو کمک دار و 6 دکتر دامپزشک و 12 تکنسین دامپزشکی از 6 شهرستان استان برای انجام امور به حمیدیه استان خوزستان اعزام شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین رشیدی مدیر کل اداره دامپزشکی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به همانگی های صورت گرفته و طی گفتگویی که با مدیر کل اداره دامپزشکی استان خوزستان انجام شده است مقرر گردید تا تعدادی اکیپ کمکی برای انجام عملیات دامپزشکی به منطقه اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه روز گذشته 6 اکیپ دامپزشکی شامل 6 خودرو کمک دار و 6 دکتر دامپزشک و 12 تکنسین دامپزشکی برای انجام امور به حمیدیه استان خوزستان اعزام شده اند، ابراز کرد: افراد اعزام شده اقداماتی همچون درمان دام هایی که از سیل آسیب دیده و واکسیناسیون دام ها علیه بیماری هایی که احتمال شایع شدن در منطقه وجود دارند و همچنین سم پاشی و ضد عفونی اماکن دامی انجام می دهند.

,

رشیدی با تأکید بر اینکه داروی رایگان برای دام ها تهیه شده است، عنوان کرد: اکیپ های اعزام شده از شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند،  شهربابک و بم می باشند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه