اخبار داغ

زمان آغاز به کار دو پروژه‌ مهم نفتی در ایلام

زمان آغاز به کار دو پروژه‌ مهم نفتی در ایلام
استاندار ایلام‌ از آغاز به کار پروژه‌های مهم نفتی «دانا» و «دانان» در اردیبهشت ماه امسال در ایلام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی شامگاه دوشنبه در دیدار با  پورصنعتی مدیر شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا از شروع به کار دو پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبر داد  و اظهار داشت: عملیات اجرایی دو پروژه مهم دانا و دانان با اعتباری بالغ بر 1800 میلیارد تومان در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
استاندار ایلام گفت: پس از ابلاغ 1200 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای توسعه میادین نفتی دانان، به‌زودی کار این پروژه مهم در اردیبهشت ماه سال جاری شروع می‌شود.
,
 
,
وی افزود: ‌قسمتی از این اعتبار به‌میزان 4 درصد (حدود 48 میلیارد تومان) در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان برای پروژه‌های عمرانی و توسعه استان هزینه می‌شود.
,
 
,
سلیمانی‌دشتکی در ادامه از شروع به کار پروژه مهم دیگری که می‌تواند نقش مهمی در توسعه نفت و گاز استان داشته باشد خبر داد و گفت: شرکت لرزه‌نگاری ژئوفیزیک دانا با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع به کار می‌کند.
,
 
,
وی در ادامه گفت: پروژه دانا که در زمینه اکتشاف نفت و گاز و در تنگه بیجار و در یک بازه زمانی 3ساله فعالیت می‌کند می‌تواند نقش مهمی در شروع به کار و راه‌اندازی فاز دو پالایشگاه گاز ایلام داشته باشد.
,
 
,
استاندار ایلام در پایان نقش این پروژه‌ها را در توسعه استان حائز اهمیت دانست و گفت: این پروژه‌ها ان‌شاءالله به‌زودی و با حضور مسئولان نفت کشور افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه