اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:

اقدام آمریکا ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در منطقه است/ اقدام نابخردانه آمریکا باعث انسجام و یکپارچگی همه طیف های سیاسی شد

اقدام آمریکا ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در منطقه است/ اقدام نابخردانه آمریکا باعث انسجام و یکپارچگی همه طیف های سیاسی شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اینکه اقدام آمریکا علیه سپاه ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در منطقه است، گفت: اقدام نابخردانه دشمن موجبات انسجام و یکپارچگی تمامی سلایق سیاسی علیه آمریکا و حمایت همگانی از سپاه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  نصرت الله لطفی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی ، اظهار داشت: اقدام نابخردانه و سخیف آمریکا و ذوق زدگی رذیلانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث ناشی از اقتدار وتاثیرگذاری سپاه پاسداران و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و شکست مفتضحانه توطئه های طاغوت اعظم و تروریست های پرورش یافته استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: سپاه نیرویی انقلابی و برآمده از متن مردم است و فقط محدود به یک تعداد خاصی از جامعه نیست و همه مردم ایران، سپاهی بودن را برای خود یک افتخار بزرگ می دانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به تبدیل شدن این اقدام به فرصت، گفت: در سال فرصت؛ اقدام نابخردانه دشمن احمق موجبات انسجام و یکپارچگی تمامی اقشار و سلایق سیاسی علیه آمریکا و هم پیمانانش و حمایت همگانی از سپاه شد به طوری که باشکوه ترین تجلیل از پاسداران دلاور در چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد صورت گرفت که در39سال گذشته مسبوق به سابقه نبود.

وی اضافه کرد: خداوند دشمنان نظام اسلامی را از احمق ها قرار داده است و این حماقت ها باعث شد بیشترین مشارکت ها را در بزرگداشت سپاه شاهد باشیم و مسئولان، نمایندگان مجلس و امامان جمعه دوشادوش مردم قدرشناس با پوشیدن لباس سپاهی مشتاقانه به صحنه آمدند.

لطفی در ادامه بیان داشت: سپاه که دیروز در جبهه حق علیه باطل و جبهه مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب (س) حضور داشت، امروز در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان کشور حضوری جهادگونه دارد.

وی ابراز داشت:  از اقدام انقلابی وفوری وزیر محترم امورخارجه وشورای عالی امنیت ملی و مقابله به مثل و تروریست اعلام کردن نیروهای شیطان بزرگ آمریکا در منطقه تقدیر و تشکر می کنیم و امید است نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با یک کار جهادی و انقلابی این سیاست را دنبال کنند‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: انتظار دیگر ازنمایندگان مجلس برای اقدام انقلابی ، جهادی و پرهیز از اقدامات منفعلانه ازجمله بهره حداکثری از تمامی ظرفیت ها برای تقویت نیروهای مسلح و بازدارندگی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه