اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

«گام دوم انقلاب» ما را به نقطه شکست‌ناپذیری می‌رساند

«گام دوم انقلاب» ما را به نقطه شکست‌ناپذیری می‌رساند
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: «گام دوم انقلاب» ما را به نقطه شکست‌ناپذیری می‌رساند و این گام فراگیرساز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در گردهمایی فعالان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی که در سازمان تبلیغات خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد:«گام دوم انقلاب» ما را به نقطه شکست‌ناپذیری می‌رساند و نکته‌ای که در 40 ساله دوم باید به آن توجه کنیم، زمینه‌سازی برای ظهور ولایت مدار مطلقه الهیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) را در سایه فراگیرسازی انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: فراگیرسازی انقلاب از عصر پیروزی و مقاومت انقلاب خیلی سخت‌تر و مشکل‌تر است، شاید ما مشکلاتی در فراگیرسازی انقلاب داشته باشیم که به مراتب سخت‌تر از عرصه پیروزی و مقاوم‌سازی انقلاب در 40 ساله اول است.

,

وی به لزوم تحقق فراگیرسازی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: اگر در این عرصه موفق نشویم، گام دوم را در زمینه ظهور برنداشته‌ایم، روزی که انقلاب به پیروزی رسید، جریان فرسوده‌ای که به بنیان نیرومندی متکی نبود و فقط با سر نیزه می‌توانست استقامت کند، مانع از تثبیت انقلاب شد، اما نیروی الهی و توکل نیروهای انقلاب توانستیم این جریان را ساقط کنیم.

,

آیت‌الله علم‌الهدی درخصوص جریان مقاومت دفاع مقدس تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی نیز در مقابل جریان الحادی مقاومت کردیم و جریان فرصت‌طلب را در همه توطئه‌ها و برنامه‌ها شکست دادیم و این شکست‌ها سبب مقاومتی شد که در حال حاضر هیچ کس نمی‌تواند از براندازی نظام اسلامی صحبت به میان آورد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تکیه رهبر معظم انقلاب را فعالیت‌های جهادی دانست و یادآورشد: جهاد تنها مقابله با دشمن و دشمن‌ستیزی نیست، معنای جهاد، حرکتی است که تمام تمایلات نفسانی را کنار می‌زند و هدفمندی حرکت‌ها را درراستای خواست الهی و پیامبر اسلام(ص) قرار می‌دهد.

,

وی افزود: در حرکت‌های جهادی موضوعی جز خدا نباید مطرح باشد و در این حرکت‌های جهادی علاوه جهاد نفس باید همراه با جهاد مال باشد، مصداق جهاد نقطه‌ای است که انسان همه هستی را می‌دهد و هیچ محدودیتی برای حرکت خود قرار نمی‌دهد.

,

 آیت‌الله علم‌الهدی جوان‌گرایی در تدبیر مقام معظم رهبری را آمیخته با حرکت جهادی دانست و ادامه داد: دلیل آمیخته شدن این دو امر این است که جوان از توان و نشاط بالاتری برخوردار است، معمولا در تمایز پیر و جوان دچار اشتباه می‌شویم، نقطه تمایز پیر و جوان نشاط و ابتکار است، چراکه پیر ابتکار و نشاط ندارد، اما جوان از این ویژگی‌ها برخوردار است.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر این نکته که جوان‌گرایی به معنای پیرزدایی نیست، اضافه کرد: در کار باید از پیشکسوتان استفاده کرد، اما کار اجرایی به دست جوانان باشد، ما امروز بدون حرکت جهادی نمی‌توانیم نسبت به انقلاب فراگیرسازی داشته باشیم، بنابراین، در حرکت جهادی نیز نیازمند جوان گرایی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه