اخبار داغ

کارهای ضروری برای سیل چقدر خرج داشت؟

کارهای ضروری برای سیل چقدر خرج داشت؟
رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه گفت: در مجموع بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان به منظور انجام کارهای ضروری استان‌های سیل‌زده و جبران خسارت‌ بخش کشاوری و مسکونی اختصاص‌یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، علی حیدرنوری رییس امور هماهنگی و تلفیق بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت تخصیص و تنخواه و صدور تخصیص بخشی از خسارت‌های بخش کشاورزی و مسکونی استان‌های سیل‌زده خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر ۶۳۰ میلیارد تومان به منظور انجام کارهای ضروری استان‌های سیل‌زده و جبران خسارت‌های بخش کشاوری و مسکونی اختصاص‌یافته و این اقدام مالی برای تحقق تصویب‌نامه هیأت‌وزیران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه گفت: از طریق وزارت کشور نیز برای هزینه‌های ضروری استان‌های سیل‌زده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
,
 
,
نوری افزود: علاوه بر آن برای استان‌های گلستان و مازندران هر یک مبلغ ۱۵ میلیارد تومان، استان‌های فارس، خوزستان، سمنان و خراسان شمالی هم هر یک مبلغ ۵ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.
,
 
,
به گفته وی، علاوه بر موارد مذکور، برای استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه نیز هر یک مبلغ دو میلیارد تومان پرداخت شده است.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: علاوه بر موارد فوق، به منظور لایروبی رودخانه‌ها و ایمن‌سازی سدهای استان خوزستان، بیش از ۳۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.
,
 
,
این گزارش در ادامه می‌افزاید، این مبالغ تاکنون تأیید و پرداخت شده است و ادامه کمک‌ها پس از برآورد و تصویب پرداخت خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه