اخبار داغ

فرمانده سپاه اردبیل:

اتحاد ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام است

اتحاد ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که به دنبال ایجاد رخنه میان این دو نیروی مقدس نظام هستند، است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع ظهر امروز در دیدار با فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اظهار داشت: همبستگی ارتش و سپاه خاری در چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسانی که چشم دیدن وحدت ارتش و سپاه را ندارند و به دنبال ایجاد رخنه میان این دو نیروی مقدس نظام هستند، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: دشمنان نظام و بدخواهان انقلاب و وحدت مردم این را بدانند ارتش و سپاه برای پیشبرد اهداف نظام و نابودی دشمنان اسلام و کشور تا پای جای در کنار هم خواهند بود.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: ارتش معظم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همچون کوه‌های باصلابت مقتدرانه مقابل جنگ ظالمانه عراق و در عملیات‌های بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در کنار سپاه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما باید قدردان تلاش‌های این نیرو‌ها باشیم.

,

بابازده با قدردانی از خدمات ارزنده ارتش در امدادرسانی و خدمت به مردم سیل‌زده کشور گفت: نیروهای ارتش در حادثه سیل کشور شرافت و مردانگی خود را به نمایش گذاشتند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان ما بدانند که سپاه و ارتش تحت امر مقام معظم رهبری است و همیشه در کنار هم خواهند بود و از یکدیگر هیچگاه جدا نمی‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه