اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق:

حضور مقتدرانه ارتش در مرزها مصداق اشداء علی الکفار است

حضور مقتدرانه ارتش در مرزها مصداق اشداء علی الکفار است
امیر معمارباشی گفت: حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها به همراه دیگر نیروهای مسلح مصداق اشداء علی الکفار است و اجرای طرح های مردم یاری و کمک به مردم رحماء بینهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق صبح امروز در مراسم رژه 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم و مسئولین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در هم پیچنده طاغوت زمان شد، گفت: دشمنان به دلیل اینکه منافع خود را در خطر می دیدند در صدد برآمدند تا با اجرای توطئه ها نهال نو پای انقلاب را شکست دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در میان تمامی توطئه های دشمن انحلال ارتش کشور در دستور کار دشمن بود و بر همین اساس دور اندیشی، بصیرت و آگاهی امام راحل موجب شد خط بطلانی بر توطئه های دشمن کشیده شود.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: امام خمینی(ره) بر این امر واقف بودند که ارتش و قوای نظامی به عنوان ستون و رکن دفاع از ارزش های انقلاب و بازوی توانمندی در خدمت انقلاب و مردم است و نباید دستاویز گروه های ضدانقلاب و توطئه بیگانه و استکبار قرار گیرد.

,

امیر معمارباشی افزود: بنابراین امام راحل با نامیدن روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند که با این نامگذاری ارتش انقلابی پدید آمده و تولدی دیگر یافته بود.

,

وی با اشاره به اینکه کارنامه درخشان ارتش در زمینه های دفاع مقدس، مبارزه با انقلاب و سازندگی در سال های گذشته موید همین مطلب است و این مسئله نشان از آن دارد که ارتش جمهوری اسلامی ایران به خودکفایی، خوداتکایی و قطع وابستگی از بیگانگان رسیده است.

,

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق عنوان کرد: حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزها به همراه دیگر نیروهای مسلح مصداق اشداء علی الکفار است و اجرای طرح های مردم یاری و کمک به مردم رحماء بینهم است.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح ما امروز در عرصه دفاعی و رزمی آماده تر از گذشته در زمینه دفاع از کیان  و ارزش های انقلاب اسلامی و حریم ولایت هستند؛ همچنین گوش به فرمان مقتدای خود پاسخگویی قاطع و دندان شکن به هر دشمن منطقه ای و فرامنطقه ای است.

,

امیر معمارباشی در پایان خاطر نشان کرد: ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله علیه السلام آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین و دستاوردهای انقلاب در جهت نابودی و محو کامل رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه