اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان خبر داد؛

ارسال کمک های اداره کل نوسازی مدارس کرمان به منطقه سیل زده حمیدیه

ارسال کمک های اداره کل نوسازی مدارس کرمان به منطقه سیل زده حمیدیه
معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان گفت : مرحله دوم کمک های پرسنل اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به منطقه سیل زده حمیدیه ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ رضوانی معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از ارسال مرحله دوم کمک های پرسنل اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان به منطقه سیل زده حمیدیه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان در این رابطه گفت: مرحله اول کمک های جمع آوری شده پرسنل این اداره کل تحویل عوامل زحمتکش جمعیت هلال احمر استان کرمان شده و این محموله کمک های انساندوستانه بصورت مستقیم برای منطقه حمیدیه ارسال می شود.

,

رضوانی همچنین افزود: با توجه به نیاز منطقه و وضعیت و شرایط سخت سیل زدگان برای جمع آوری مرحله سوم کمک ها با توجه به درخواست پرسنل این اداره کل اقدام شده است.

,

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست سازمان نوسازی مدارس کشور اکیپی از مهندسی فنی تخصصی نیز به منطقه به سرپرستی ابراهیم نوفرستی اعزام شدند تا در صورت نیاز خسارات وارده به مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی برآورد شود و اطلاعات لازم برای بازسازی و مقاوم سازی در اختیار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

,


معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان اظهار داشت: سعی کردیم با توجه به نیازهای سیل زدگان کمک هایی نظیر چکمه ، البسه ، مواد غذایی خشک و کنسروجات، آب معدنی ، پتو، قند و چایی و دیگر اقلام به منطقه ارسال شود.

,
,

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کمک رسانی به منطقه حمیدیه بر عهده استان کرمان گذاشته شده و مسئولیت کمک رسانی و بازسازی با استان کرمان است به همین خاطر کمک های ارسالی مستقیما تحویل مسئول ستاد بحران استان کرمان مستقر در منطقه حمیدیه خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه