اخبار داغ

جشن‌های شعبانیه در قزوین برگزار می‌شود

جشن‌های شعبانیه در قزوین برگزار می‌شود
سلسه جشن‌های اعیاد شعبانیه همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و جمع آوری و اهدای هدایا به همت مجموعه فرهنگی و مذهبی محسن الزهرا(س) برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سلسه جشن‌های اعیاد شعبانیه همراه با برنامه‌های شاد و مفرح و جمع آوری و اهدای هدایا به همت مجموعه فرهنگی و مذهبی محسن الزهرا تا اول اردیبهشت بر گزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

حجت الاسلام میلاد قلی پور مسئول برگزار کننده این برنامه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا اعیاد شعبانیه و به ویژه جشن نیمه شعبان به شکلی منسجم و مطلوب به عنوان محوریت برنامه‌های میلادیه در سطح استان برگزار شود.

, شاخص,

مسئول فرهنگی محسن الزهرا ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه‌ها برگزاری جشن در مناطق قشر آسیب پذیر، افراد متجاهر ، سالمندان و کودکان به جای جشن‌های خیابانی است.

,

وی افزود: متاسفانه این گونه حرکت‌ها میان اقشار مذهبی بسیار کم بوده و تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته است؛ بنابراین ما سعی کردیم با این حرکت علاوه بر تجدید روحیه و تاثیر پذیری آن‌ها در کارهای فرهنگی بتوانیم سهم کوچکی در خوشحال کردن مردم داشته باشیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: سخنرانی توسط یکی از مسئولین استانی، اجرای گروه  سرود صراط، مولودی سرایان، مداحان و اهدای جوایز به مجموعه هدف و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این روزها است.

,

قلی پور گفت: این جشن‌ها در سالن باستانی(زروخانه)، حسینیه  معراج شهدا، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری(گرمخانه)، مرکز روان بهار، مرکز ذهنی پویا، مرکز سالمندان نیکان، مرکز سالمندان امیر المومنین برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه