اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی

۱۰۰کلاس بازی و یادگیری تجهیز شد/ قزوین میزبان برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در آبان ماه امسال خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ کلاس بازی و یادگیری در سطح استان تجهیز شده و شور و نشاط علمی و فضای خاصی در مدارس ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ جلسه کارگروه استانی هویت با موضوع تبادل نظر و تمهید مقدمات اجرای دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

خیرالله رحمانی در این جلسه اظهار کرد: اولین همایش هویت کودکان ایران اسلامی در استان یزد برگزار شد و استان قزوین میزبان برگزاری دومین همایش است.

,

وی افزود: قزوین به دلیل برخورداری از فرهنگی غنی، متمایز از استان‌های دیگر است؛ لذا با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، قزوین در آبان‌ ماه امسال میزبان این همایش است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در بحث برگزاری همایش به دنبال انجام کارهای نمایشی و فانتزی نیستیم؛ بلکه هدف برگزاری همایشی علمی با تفکری عمیق و عاقلانه همراه با ایجاد شور و نشاط در بین کودکان است.

,

وی عنوان کرد: حرکت خوبی در این سال‌ها شکل گرفته به طوریکه فضای آموزش ابتدایی متمایز از دوره‌های گذشته است.

,

رحمانی تصریح کرد: لازم است جهت برگزاری باشکوه همایش ملی هویت کودکان جلسات متعددی برگزار شده و با بسیج همه ظرفیت‌های موجود مقدمات برگزاری همایش فراهم شود.

,

وی بیان کرد: برنامه منظمی برای اجرای همایش تنظیم و کارهای علمی انجام شده و همچنین جلسات متعددی در آموزش و پرورش استان دایر شده تا با کنار هم قرار دادن ظرفیت‌ها، دومین همایش ملی هویت به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

,

امام راحل با احیای هویت ایرانی اسلامی انقلاب را به پیروزی رساند

, امام راحل با احیای هویت ایرانی اسلامی انقلاب را به پیروزی رساند,

رحمانی با اشاره به برگزاری پیش همایش در مناطق ۱۴گانه تاکید کرد: ظرفیت‌های غنی فرهنگی در استان وجود دارد که می‌توان با اتکاء به آن شاهد برگزاری همایش شایسته‌ای باشیم.

,

وی در ادامه گفت: امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یک کلاس بازی و یادگیری به صورت نمادین افتتاح شد و حدود 100کلاس بازی و یادگیری در سطح استان تجهیز شده و شور و نشاط علمی و فضای خاصی در مدارس ایجاد کرده است.

,

این مسئول عنوان کرد: شاید یکی از دغدغه‌های بسیاری از اولیا و صاحبنظران حوزه تعلیم و تربیت این بود که فضایی ایجاد شود تا دانش‌آموزان از محیط یادگیری لذت ببرند که خوشبختانه در سایه این همایش موفق شدیم در کل استان جنب و جوش جدی ای در مدارس ایجاد کنیم که فضای مدارس ابتدایی را دچار تحول کرد.

,

وی افزود: امیدواریم بتوانیم این موضوع را به صورت عالمانه استمرار ببخشیم تا دانش‌آموزان یادگیری عمیق‌تری داشته باشیم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: موضوع هویت می‌تواند نوعی راهبرد مبارزاتی برای ما محسوب شود و معتقدم امروز ما هر چه داریم از برکت انقلاب است که امام راحل در واقع با احیای هویت ایران اسلامی، ایرانی مسمان موفق شد انقلاب را به پیروزی برساند.

,

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم به عنوان یک ایرانی سرافزار در دنیا ایفای نقش کنیم؛ باید هویت اسلامی ایرانی خود را برجسته کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه