اخبار داغ

آیت الله علما:

ارتش و سپاه ید واحد هستند /دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی است

ارتش و سپاه ید واحد هستند /دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه ارتش و سپاه ید واحد هستند، گفت: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما صبح امروز پنجشنبه در مراسم روز ارتش در کرمانشاه اظهار داشت: ارتش مکتبی ما در تمام صحنه‌ها همیشه حاضر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با اشاره به تقدیم ۴۸ هزار شهید از این نیروی نظامی به انقلاب و نظام، گفت: تمام یگان‌های ارتش حماسه‌هایی را در ابتدای انقلاب و خنثی کردن کودتاها خلق کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: ارتش در بسیاری از عملیات‌های مهم و ماندگار همچون ثامن، طریقالقدس و سایر فراز و نشیب‌های دوران دفاع مقدس حضور مؤثری داشت.

,

وی با بیان اینکه روز ارتش را در حالی گرامی می‌داریم که بسیاری از آنها در کنار مردم سیل زده هستند و خدمت می‌کنند، ادامه داد: ارتش چنین نیروی محبوبی است و به طور کلی نیروهای نظامی کشور محبوبیت خاصی بین مردم دارند.

,

آیت الله علما گفت: آمریکا با قاطعیت این مفهوم را می‌داند و اینکه امروز سپاه را در لیست گروهای تروریستی قرار می‌دهد به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قوی دارند.

,

وی با اشاره به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا گفت: اینها ۸۲ میلیون جمعیت را در این لیست قرار دادند که نشدنی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر راهی ندارد به این کار دست زده است و آمریکا در بحبوحه بی اعتباری در سطح جهان مطرح است و در عهدشکنی و بی آبرویی هم زبانزد است، اما امروز ایران در تمام شیون سرافراز و قدرتمند است.

,

آیت الله علما گفت: سپاه و ارتش ید واحدی هستند و آمریکا برای اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه