اخبار داغ

افتخار خادمی که با عنایت امام زمان(ع) نصیب رفسنجان شد+تصاویر

افتخار خادمی که با عنایت امام زمان(ع) نصیب رفسنجان شد+تصاویر
با عنایت امام زمان(عج) ۴۵۰ نفر خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران از شهرستان رفسنجان در روز نیمه شعبان به زوار این مسجد خدمات رسانی می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; این روزها را به یاد مهدی فاطمه(عج) سپری می کنیم ، حال و هوای شهرمان دارد رنگ نیمه شعبانی میگیرد ، بیشتر صلوات میفرستیم و بیشتر می گوییم اللهم عجل لولیک الفرج .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , راه آرمان,

چند روزی تا نیمه شعبان مانده و اینجا شهر رفسنجان که چند سالی است افتخار اعزام خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران را پیدا کرده است ، دارد آماده می شود که برای نیمه شعبان امسال نیز با حضور در مسجد جمکران به زوار اباصالح المهدی(عج) خدمت کند.

,

امسال ۴۵۰ خادم افتخاری زن و مرد از شهرستان رفسنجان در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

,

و اینجا مهدیه منتظران امام زمان(عج) رفسنجان است، محفلی از بانوان خادمی که با صلوات و دعا در حال تهیه بسته های تبرکی هستند که قرار است در روز نیمه شعبان میان زوار مسجد مقدس جمکران توزیع شود.

,
,
, ,

هرکس حال خوشی دارد، یکی زمزمه صلوات، یکی زمزمه دل نوشته هایش با امام زمان، یکی قرائت دعای فرج و یکی دعا برای بیمار در بسترش…

,

یکی اشک میریزد و از اینکه امام زمان به ایشان لیاقت حضور در جمع خادمین افتخاری را داده سپاسگزار است و دیگری می گوید: وقتی در جمع باشیم هرکسی عابروی خاصی به درگاه خداوند دارد آقا نظر می کند آقا همه را دوست دارد و ما را لایق دانسته و در این محفل دعوت کرده است.

,
,
, ,

خادم دیگری می گوید: منتظر ظهور امام زمان هستیم و برای سلامتی ایشان صلوات میفرستیم برای بیماران دعا می کنیم همه با نیت و هدف اینجا جمع شدیم ارادت خاصی به امام زمان داریم. هر کدام از ما خانه و زندگی داریم ولی به عشق امام زمان(عج) حضور پیدا کردیم .

,

خادمی دیگری که افتخار خدمت در موکب های اربعین را داشته است می گوید: برای سلامتی امام زمانمان آمدیم و در نیمه شعبان نیز افتخار خدمت به زوار ایشان را داریم، هر سال برای زوار امام حسین(ع) برای اربعین بسته تبریک امده می کنیم و امسال قسمت شد که در خدمت زوار مسجد مقدس جمکران باشیم.

,
,
, ,

۴۵۰ خادم افتخاری از رفسنجان عازم مسجد مقدس جمکران می شوند

, ۴۵۰ خادم افتخاری از رفسنجان عازم مسجد مقدس جمکران می شوند,

محمود رضا محی الدینی مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس  جمکران در شهرستان رفسنجان در این خصوص بیان داشت: به عشق آقا امام زمان(عج) ۵۰ هزار بسته تبرکی در روز نیمه شعبان میان زائرین مسجد توزیع می شود، این برنامه هرساله انجام میگیرد و همزمان در شهرهای انار و کرمان نیز کار بسته بندی انجام می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: بسته های تبرکی در روز جمعه به اتفاق کاروان خادمین افتخاری در قالب هشت دستگاه اتوبوس شامل ۴۵۰ خادم یار و خادمین به جمکران ارسال می شوند.

,

خادمین افتخاری طی سه روز ایام نیمه شعبان  در مسجد در بحث انتظامات و امور فرهنگی ارائه خدمت می کنند.

,
,
, ,

محی الدینی در خصوص فعالیت دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در رفسنجان نیز بیان داشت: راه اندازی دومین دفتر نمایندگی در کشور در رفسنجان موجب افتخار است.

,

وی افزود: از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه امسال خادمین افتخاری در مسجد جمکران شیفت داشتند ، در سال جدید ۱۲۶ نفر خادم یار جذب شدند، ۶۴ نفر خانم و ۶۲ نفر آقا که در ایام نیمه شعبان بکارگرفته می شوند.

,

محی الدینی گفت: در ایام سال پنجشنبه هر هفته یک اتوبوس کامل ۴۵ نفره خادمین افتخاری در مسجد جمکران شیفت خدمات دارند از چهارشنبه شب از رفسنجان به سمت شهر قم حرکت می کنند و از ساعت ۱۹ جمعه شب شیفت جمکران آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز جمعه بعد از مراسم قرائت دعای ندبه ادامه دارد .

,

گفتنی است دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران از اسفندماه سال گذشته در رفسنجان به عنوان دومین نمایندگی در کشور راه اندازی شده است.

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه