اخبار داغ

بازداشت اقلیت‌های فلسطینی در عربستان

بازداشت اقلیت‌های فلسطینی در عربستان
عربستان سعودی اقلیت های فلسطینی مقیم این کشور را تحت فشار قرار می‌دهد و آنها را بازداشت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرآة الجزیره، عربستان سعودی اقلیت های فلسطینی مقیم این کشور را تحت فشار قرار می دهد و آنها را بازداشت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس، سیاست عربستان سعودی با همدستی رژیم صهیونیستی در تحت فشار قرار دادن فلسطینیان برای تصویب معامله قرن محدود به فلسطینیان ساکن این سرزمین نمی شود بلکه ریاض پا را فراتر گذاشته است و اقلیت های فلسطینی مقیم این کشور را تحت فشار قرار می دهد.
,
 
,
مسئولان سعودی از ماهها پیش به شکل محرمانه بازداشت ها و تهدیدهای گسترده ای علیه اقلیت های فلسطینی مقیم ریاض به راه انداخته اند و دهها نفر از فلسطینیان مقیم این کشور را بازداشت کرده اند. این در حالی است که سفارت فلسطین در ریاض تاکنون هیچ مداخله و اقدامی در این باره انجام نداده است.
,
 
,
منابع رسانه ای فاش کردند: شمار اقلیت های فلسطینی مقیم ریاض که بازداشت و به زندان انداخته شده اند از مرز 30 نفر فراتر رفته است که این افراد شامل دانشگاهیان، دانشجویان و تجار هستند.
,
 
,
علاوه بر این، ریاض مانع از خروج دهها نفر از فلسطینیان مقیم این کشور شده است و همچنین برخی از آنها را به اخراج از کار، سلب اقامت و اخراج از این کشور تهدید کرده است. روند بازداشت اقلیت های فلسطینی مقیم عربستان بر دو منطقه مکه و ریاض متمرکز است.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه