اخبار داغ

آیت الله ری شهری:

ری نیازمند ستاد مدیریت بحران خاص است

ری نیازمند ستاد مدیریت بحران خاص است
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: اصلاح زیر ساخت ها در شهرستان ری بسیار حائز اهمیت است و نیازمند ستاد مدیریت بحران خاص در ری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر امروز در دیدار با فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ری اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون سختی های بسیاری پشت سرگذاشته ایم و با وجود همه مشکلات امسال وارد دهه پنجم انقلاب شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) افزود: در کنار همه سختی ها نعمت های زیادی نیز خداوند به مردم کشورمان عطا کرد و با رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و مقاومت های مردم، همه مصائب را پشت سر گذاشتیم.

,

وی نخستین سختی پس از انقلاب اسلامی را هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: مقاومت و پایداری مردم غیور کشورمان این بلا را به نعمت تبدیل کرد. اگر کشور ما هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر نگذاشته بود، در حال حاضر از این میزان آمادگی و قدرت برخوردار نبود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه و نیروهای مسلح و مردم در مقابل سختی ها مقاوم شده اند و در شرایط فعلی تنها کشور ما درمقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و باعث افتخار و سربلندی برای ملت شده است.

,

محمدی ری‌شهری با بیان اینکه گرفتاری های کشورهای غربی نشان از نعمتی است که تبدیل به نقمت شده و گریبان خانواده ها را گرفته است، گفت: تحریم هایی که برای کشورما اعمال شده، مشکلات بسیاری را برای مردم به وجود آورده اما خداوند متعال تا به حال مردم را همراه نظام نگه داشته و انشاالله این همراهی ادامه داشته باشد.

,

وی با اشاره به برکاتی شامل کشورمان شده است، بیان کرد: تحریم ها موجب افزایش رشد علمی جامعه و توفیقات زیادی در سطح کشور شده که اگر تحریم ها، مشکات و جنگ تحمیلی نبود ما به این قدرت دسترسی پیدا نمی کردیم.

,

وی با اشاره به خسارات فراوانی که به واسطه سیل به کشور رسیده است گفت: ۲۳ استان کشور گرفتار سیل شدند که خساراتی به دنبال داشت، اما در کنار آن نعمت بزرگی همچون تعاون و همبستگی مردم در خدمات رسانی به سیل زدگان را شاهد بودیم.

,

تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) اظهار کرد: از روایات اینطور استنباط می شود که این آخرین امتحانات الهی است و زمینه ای برای آغاز حکومت جهانی خواهد شد لذا امیدواریم که مردم و مسئولان از این امتحان ها روسفید بیرون بیایند و زمینه برای حکومت دائمی آماده شود.

,

وی با تاکید بر اصلاح ساختارها گفت: باید زیر ساخت های کشور و تخریب جنگل ها اصلاح شود و در سال های آینده استفاده لازم از این حجم آب بشود چرا که از این طریق می توان کشور را از نظر منابع آبی تامین کرد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح زیرساخت ها در شهرستان ری است و از این رو شهرستان ری نیازمند ستاد بحران خاص می باشد همچنین آستان مقدس نیز نیازمند ستاد بحران مستقل است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه