اخبار داغ

واکنش یک نماینده مجلس به احتمال افزایش نرخ بنزین

واکنش یک نماینده مجلس به احتمال افزایش نرخ بنزین
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقدام دولت برای تغییر در قیمت سوخت به صلاح نیست و جامعه را دچار چالش‌های جدیدتری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدکاظم دلخوش در گفت‌وگو با تسنیم در رشت با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه آمادگی پذیرش ایجاد یک شوک جدید و افزایش مجدد قیمت کالاها را ندارد اظهار داشت: اقدام دولت برای تغییر در نرخ سوخت و قیمت حامل‌های انرژی، جامعه را دچار چالش‌های جدیدتری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: به عقیده بنده دولت فعلاً نباید روی این بخش‌ها مانور دهد زیرا وضعیت فعلی جامعه و شرایط اقتصادی مردم به دلیل تنش‌های اخیر کاملاً به هم ریخته ‌و به عقیده من افزایش نرخ بنزین به غیر از ایجاد تشویش در بین اقشار مختلف هیچ منفعت دیگری ندارد.
,
 
,
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد:‌ البته طبق قانون مصوب شده، دولت باید برای تغییر قیمت حامل‌های انرژی تصمیم‌گیری کند و مجلس نیز در این میان نقش نظارتی را بر عهده دارد اما از دولت انتظار داریم با توجه به وضعیت اقتصادی مردم درباره این موضوع برنامه‌ریزی کند.
,
 
,
دلخوش در تشریح یکی از مهم‌ترین موانع پیش روی تولید نیز افزود: مجلس به عنوان قوه مجریه قوانین و مقررات بسیار خوبی را برای رونق تولید به تصویب رسانده است اما بسیاری از این ضوابط وقتی توسط دستگاه‌ها در مرحله عملیاتی شدن قرار می‌گیرند به خوبی اجرا نمی‌شوند.
,
 
,
وی ضعف سیستم اجرایی در حوزه عمل به قوانین مصوب شده را مورد تأکید قرار داد و گفت: در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که مجلس برای رفع یک مشکل، قانون خاصی را تصویب می‌کند اما به دلیل اجرا نشدن خوب، قانون مربوطه خودش به یک سد بزرگ در برابر تولیدکنندگان ‌مبدل می‌‌شود.
,
 
,
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تعامل قوای سه‌گانه را ضامن اجرایی شدن درست قوانین دانست و ابراز داشت: از مردم نیز انتظار می‌رود برای دستیابی به نیازها و پیگیری امور خود، افراد متخصص و باسابقه را وارد مجلس کنند تا فرآیند اصلاح قوانین و بهبود شرایط در مدت زمان کمتری تحقق پیدا کند.
,
 
,
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس‌ پیوند اتاق‌های بازگانی،‌ تعاون و اصناف را برای دور زدن شرایط تحریم ضروری خواند و ابراز داشت:‌ به عقیده بنده در ارتباط با موضوع تحریم‌های اعمال شده اگر دولت مدیریت اجرایی درستی در حوزه اقتصاد نداشته باشد بدون شک بر مشکلات ما افزوده خواهد شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه