اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی بازاریان و اصناف زنجان به سیل زدگان/ زنجان استان معین شادگان شد

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی بازاریان و اصناف زنجان به سیل زدگان/ زنجان استان معین شادگان شد
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: تا کنون 300 میلیون تومان از طریق بازاریان، اصناف و فعالان اقتصادی استان زنجان به منظور کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور، جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان کمک های خود را به مناطق سیل زده استان های مختلف کشور ارسال کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان از ابتدای خسارت به سیل زدگان به میدان آماده و کمک های مطلوبی به مردم سیل زده انجام داده اند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان یادآور شد: کمک های جمع آوری شده از سوی اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان زنجان به شهرهای شمالی،لرستان و خوزستان ارسال شده است.

,

حیدری بیان داشت: کمک های نقدی و غیر نقدی اصناف و بازاریان استان زنجان در حال جمع آوری است و شامل پوشاک،برنج،روغن و مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان است.

,

وی با بیان اینکه در کنار بازاریان و اصناف استان زنجان فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان زنجان نیز پای کار هستند، بیان داشت: کمک رسانی های مطلوبی به سیل زدگان شده است.

,

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان معین شهرستان شادگان شده است، افزود: جمع آوری کمک های مردمی برای این خطه از کشور نیز انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه