اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار زنجان:

4 طرح بزرگ صنعتی استان زنجان با حضور جهانگیری افتتاح می‌‌شود/ کمک‌‎‌رسانی مردمی و نیروهای بسیج زنجان برای سیل‌زدگان قابل تقدیر است

4 طرح بزرگ صنعتی استان زنجان با حضور جهانگیری افتتاح می‌‌شود/ کمک‌‎‌رسانی مردمی و نیروهای بسیج زنجان برای سیل‌زدگان قابل تقدیر است
معاون استاندار زنجان با اشاره به برخی طرحهای صنعتی استان گفت: 4 طرح بزرگ صنعتی استان زنجان با حضور جهانگیری افتتاح می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برخی از واحدهای احداثی در یک بازه زمانی بسیار مناسب کلنگ خورده و به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برخی از واحدها در استان از جمله پارس حیات طرح توسعه خود را آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه حداقل چهار طرح بزرگ صنعتی با اشتغالزایی خوب و حجم سرمایه‌گذاری بالا تولید خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: آغاز به کار این واحدها مشروط به افتتاح نشدند و بلافاصله بعد از پایان کار به بهره برداری رسیده‌اند.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه افتتاح این واحدهای صنعتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، افزود: ما به دنبال این بودیم که افتتاح این واحدها قبل از آغاز سال جدید انجام شود اما بنا به دلایلی به تاخیر افتاد.

,

وی بیان کرد: امسال افتتاح رسمی این واحدها در نخستین سفرهای کاری معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد.

,

نیک‌سرشت به کمک مردم استان زنجان به سیل زدگان کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کمکهای خوبی از طرف مردم استان زنجان به مناطق سیل زده از طرف مردم انجام شده است.

,

وی بیان اینکه مردم استان زنجان کالاهایی به ارزش بیش از هشت میلیارد تومان به مردم مناطق سیل زدده اهدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کمکهای نقدی نیز بالای پنج میلیارد تومان بوده که آمار به روز هنوز به دست ما نرسیده است.

,

معاون اقتصادی استاندار زنجان اظهار کرد: گزارشهایی را از طرف دستگاه اخذ می‌کنیم که مشارکت خوب مردم و کارکنان دستگاه را نیز در این امر نشان می‌دهد.

,

وی همچنین از تلاشهای نیروهایی همچون بسیج و سپاه استان زنجان در خدمت رسانی به سیل زدگان نیز تشکر کرد و گفت: همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز موکب اربعین خود را در مناطق سیل زده برپا کرده و مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه