اخبار داغ

واکنش ها به سخنان نسنجیده 2 نماینده مجلس+عکس

واکنش ها به سخنان نسنجیده 2 نماینده مجلس+عکس
در حالی که غربی‌ها و عرب‌های حوزه خلیج فارس کمک جدی به سیل‌زدگان ایران نکردند، با موافقت و استقبال ایران حشدالشعبی به کمک سیل زدگان خوزستان آمد. در این بین پارسایی و حسین‌زاده نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس که ضعف عملکرد آن‌ها در بحران سیل مورد نقد عموم مردم است درباره کمک جهادگران عراقی رجز خوانی می‌کنند!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که غربی‌ها و عرب‌های حوزه خلیج فارس کمک جدی به سیل‌زدگان ایران نکردند، با موافقت و استقبال ایران حشدالشعبی به کمک سیل زدگان خوزستان آمد. در این بین پارسایی و حسین‌زاده نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس که ضعف عملکرد آن‌ها در بحران سیل مورد نقد عموم مردم است درباره کمک جهادگران عراقی رجز خوانی می‌کنند!

توضیحات شریعتی استاندار خوزستان درباره حضور حشد الشعبی در گفتگو با "جماران":

نیروهای عراقی از یک هفته قبل از ورود خود به ایران اعلام آمادگی کردند که می‌توانند ماشین‌آلات بیاورند و ما نیز استقبال کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,


هر سازمان، نهاد یا کشور دیگری که بتواند ماشین‌آلات برای ما بیاورد، با کمال میل می‌پذیریم تا به سیل‌زدگان ایرانی کمک کند.

,
,

, ,


حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد در این باره در توییتی نوشت:

‏حسین‌زاده و پارسایی دو نماینده ‎مجلس هم‌صدا با سلطنت‌طلبان و ضدانقلاب به حضور و کمک حشدالشعبی به سیلزدگان اعتراض کرده‌اند!

,
,
,
,


این دو یا خائن و یا فاقد فهم سیاسی هستند که قبل از اقدام وزارت کشور و شورای نگهبان در رد صلاحیتشان، فراکسیون امید باید این ننگ را از دامان خود پاک کند!

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه