اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

امر ظهور مستلزم آمادگی تمام بشریت است/ امامت دنباله رو مقام نبوت است

امر ظهور مستلزم آمادگی تمام بشریت است/ امامت دنباله رو مقام نبوت است
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه بشریت باید برای ظهور امام دوازدهم آمادگی لازم را داشته باشد، گفت: امروزه نیز بشریت باید به این نتیجه برسد که تنها راه نجات در این دنیا ظهور مهدی آل محمد(عج) است تا انشاءالله ظهور صورت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛  با توجه به اعیاد شعبانیه و ولادت امام عصر(عج) بابیان اینکه مقام امامت دنباله‌رو مقام نبوت و رسالت است افزود: همان‌طور که هرکسی نمی‌تواند ادعا کند که پیامبر خدا هستم و خداوند با اذن خود و با ارسال وحی به پیامبران آنان را به پیامبری برگزیده است، همان‌طور هم امامان بعد از پیامبر اسلام(ص) را به‌طور کامل مشخص کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی بابیان اینکه قرآن کتاب نور و شفایی برای همه بشریت است عنوان کرد: بشر امروزه هزاران برابر گذشته به قرآن و در کنار آن به ائمه اطهار(ع) نیازمند است و این نیازی ضروری است تا همه زیر یک پرچم جمع شوند.

,

تعیین جانشین، سنت تمامی پیامبران

, تعیین جانشین، سنت تمامی پیامبران, تعیین جانشین، سنت تمامی پیامبران,

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه پس از هر پیامبری، جانشین او رهبری امت را عهده‌دار می‌شده تا اجازه ندهد بشریت به گناهان دنیایی آلوده شود، افزود: پیامبر اسلام نیز مانند پیامبران قبل از خود همان شیوه را ادامه داد و همان‌طور که پیامبران دیگر مانند حضرت عیسی(ع)، موسی(ع)، نوح(ع) و ... پس از خود جانشین داشتند، پیامبر اسلام نیز از جانب خداوند تعالی جانشینان خود را معین نمودند تا امت بدون راهنما باقی نماند.

,

اعتقاد راسخ به امامت، اعتقاد به ۱۲ امام را تائید می‌کند

, اعتقاد راسخ به امامت، اعتقاد به ۱۲ امام را تائید می‌کند, اعتقاد راسخ به امامت، اعتقاد به ۱۲ امام را تائید می‌کند,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی شروع‌کننده امامت خاصه را امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(ع) دانست و تشریح کرد: آخرین و دوازدهمین امام شیعه حضرت مهدی(عج) است و اگر کسی اصل امامت را معتقد باشد قطعاً با توجه به احادیثی که از پیامبر اسلام نقل‌شده است به دوازده امام معصوم نه کمتر و نه بیشتر اعتقاد دارد  که یکی از آنان برادر دینی پیامبر، دو تن از آنان مستقیماً از صلب فاطمه زهرا(س) و ۹ تن دیگر از فرزندان برومند حسین بن علی(ع) هستند.

,

جمع‌آوری ۳۰۰ حدیث در رابطه با امامان شیعه توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی

, جمع‌آوری ۳۰۰ حدیث در رابطه با امامان شیعه توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی, جمع‌آوری ۳۰۰ حدیث در رابطه با امامان شیعه توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی,

دری نجف‌آبادی بابیان اینکه آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع بزرگ جهان تشیع دریکی از کتاب‌های خود نزدیک به ۳۰۰ حدیث متقن در مورد تعداد امامان شیعه نقل کرده است، اضافه کرد: در این کتاب که نام آن "منتخب الاثر فی الامام ثانی عشر" است این مرجع عالی‌قدر با ادله و احادیث محکم تعداد امامان شیعه را ۱۲ نفر عنوان می‌کند.

,

امر ظهور مستلزم آمادگی بشریت

, امر ظهور مستلزم آمادگی بشریت, امر ظهور مستلزم آمادگی بشریت,

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه بشریت باید برای ظهور امام دوازدهم آمادگی لازم را داشته باشد، اظهار کرد: همان‌طور که در زمان انقلاب مردم ایران به این نتیجه رسیدند که باید محمدرضا شاه برود و امام خمینی(ره) باید جای او را بگیرد امروزه نیز بشریت باید به این نتیجه برسد که تنها راه نجات در این دنیا ظهور مهدی آل محمد(عج) است تا انشا الله ظهور صورت بگیرد.

,

چند برابر شدن خوبی‌ها در دنیا با ظهور مهدی موعود(عج)

, چند برابر شدن خوبی‌ها در دنیا با ظهور مهدی موعود(عج), چند برابر شدن خوبی‌ها در دنیا با ظهور مهدی موعود(عج),

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه با ظهور حضرت مهدی(عج) خوبی‌ها در دنیا چند برابر می‌شود، گفت: با ظهور حضرت، خصلت‌های باارزش مانند کرامت، آقایی، آزادی، آزادگی، شرافت، محبت، انسانیت و عشق به هم نوع در سرتاسر عالم موج خواهد زد و زمینه‌های هوس پرستی از بین رفته و نور قرآن، خداپرستی و ولایت حق حاکم می‌شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه اگر آمادگی ظهور در انسان‌ها پیدا شود ظهور رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: در آن روز که امام زمان(عج) ظهور کنند تمام چشم‌هایی که امروزه گرد غبار دنیا، آلودگی‌ها و هوس‌ها را دارد در آن روز تبدیل به چشمان با بصیرت شده و امامشان را خواهند دید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه