اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:‏

امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی وجود ندارد‏/ شهرداری زنجان روشهای دیگری را برای اجرای طرح بررسی می‌کند

امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی وجود ندارد‏/ شهرداری زنجان روشهای دیگری را برای اجرای طرح بررسی می‌کند
معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن ‏استانداردها وجود ندارد‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح اصلاح خطوط حمل نقل عمومی با بیان اینکه این طرح در شورای ترافیک استان با یکسری از ملاحظاتی مصوب شده است، اظهار کرد: در اصل این موضوع که ما نیاز به ساماندهی ترافیک مرکز شهر داریم هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در چگونگی اقدام بحثهایی در خصوص ساماندهی حمل و نقل عمومی مطرح است، ابراز کرد: با توجه به عرض کم خیابانها باید دید که این اتفاق چگونه می‌تواند رخ دهد.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه از همان ابتدا برای ما مسجل بود که این طرح به صورت مطلوب و ایده‌آل اجرا نخواهد شد، افزود: محدود بودن عرض خیابانها و همچنین محدود بودن تعداد خیابانها اجرای طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

,

وی با بیان اینکه امکان اجرای ایده آل طرح با در نظر گرفتن استانداردها وجود ندارد، گفت: اما باید توجه داشت که این شرایط باید بهتر شود و ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که مرکز شهر قفل باشد.

,

سلطانی با اشاره به اینکه توجه به حمل و نقل عمومی به جای حمل نقل شخصی رویکرد مورد قبول شورای ترافیک است، عنوان کرد: ایجاد پارک سوارها در مبادی ورودی طرح از ملاحظات اجرای این طرح است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم بتوانند خودروهای خود را پارک کرده و سوار وسیله نقلیه عمومی شوند.

,

وی بیان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک نظارت بر خطوط با استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری و چند موضوع دیگر به عنوان ملزومات طرح باید در اجرا مورد توجه قرار گیرد.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مخالفت‌هایی را از طرف کسبه خیابانهای مرکز شهر برای اجرای این طرح شاهد هستیم، اظهار کرد: مقرر شده تا شهرداری امکانها و حالتهای دیگر طرح را بازبینی کند و چنانچه اگر حالت مطلوب‌تری وجود داشته باشد مورد بررسی دقیق کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه