اخبار داغ

گفت‌وگو با دو نخبه بسیجی بوشهری

تدوین کتاب راهنمای سرمایه‌گذاری توسط نخبه بوشهری/جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که از عهده هر کاری بر می‌آیند

تدوین کتاب راهنمای سرمایه‌گذاری توسط نخبه بوشهری/جوانان ایرانی ثابت کرده‌اند که از عهده هر کاری بر می‌آیند
جوانان علاقه‌مند به پژوهش از طریق ارتباط و تعامل با سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌ نهاد از جمله سازمان بسیج مهندسین صنعتی و دیگر نهادهای بسیج و تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی می‌توانند در حوزه پژوهش گام‌های موثری برداشته و به پیشرفت کشور کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین صنعتی، علی کریمی 47 ساله، دارای مدرک دکترای فیزیک و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و مسئول شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان یکی از نخبگان بسیجی استان بوشهر است. وی که دارای 4 مقاله isi و 11 مقاله علمی-پژوهشی است، به تازگی ترجمه کتاب «اپتیک غیرخطی» را به اتمام رسانده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین صنعتی,

 

,

کریمی در این باره می‌گوید: درحال حاضر در مرحله ویرایش نهایی این کتاب هستم که می‌تواند مرجعی برای دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد و پایه فعالیت‌های پژوهشی آنان قرار گیرد.

,

 

,

وی با تاکید بر نقش مدارس، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در شکوفاسازی استعداد نوجوانان و جوانان گفت: جوانان ما در دنیا ثابت کردند که از عهده هر کاری بر می آیند و اگر نوجوانان و جوانان همزمان با تحصیل به دنبال ایده های خلاقانه و نوآورانه باشند، می‌توانند به قله‌های رفیع دانش دست یابند.

,

 

,

این استاد دانشگاه ترویج روحیه خودباوری برای تحقق اهداف را یکی از عوامل بسیار مهم در این زمینه برشمرد و خاطرنشان کرد: این خود باوری و روحیه بسیجی است که تا کنون باعث پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف شده است و اعتقاد به این مهم که خواستن توانستن است خود باعث پیشرفت در زمینه دانش و پژوهش می‌شود.

,

 

,

آرزو دارم جوانان و نوجوانان با فرهنگ ناب بسیجی آشنا شوند

, آرزو دارم جوانان و نوجوانان با فرهنگ ناب بسیجی آشنا شوند,

اسماعیل مرحمتی 55 ساله، کارشناس ارشد زمین‌شناسی از دیگر فعالان بسیجی استان بوشهر است، که از سال 1375 به فعالیت در سازمان بسیج مهندسین استان بوشهر پرداخته است. وی که تاکنون مسئولیت‌های مختلف مدیریتی از جمله مدیرکل معادن و فلزات و ریاست سازمان صنایع و معادن استان بوشهر را برعهده داشته است، پژوهش‌های زیادی درخصوص پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری صنعتی، معدنی و بازرگانی و مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی بوشهر و عسلویه انجام داده است.

,

 

,

مرحمتی در حال حاضر، مشغول تدوین طرح ارتباط با صنعت و دانشگاه است و درباره سایر فعالیت‌های خود می‌گوید: در حال حاضر طرح تهیه کتاب راهنمای سرمایه گذاری در استان بوشهر و طرح ایجاد مرکز آموزش جامع ویژه صنعت، معدن و تجارت برای استان بوشهر را در دست دارم.

,

 

,

وی در خصوص نقش بسیج در رشد علمی و پژوهشی جوانان می‌گوید: بسیج یک سازمان مردمی و بدور از بروکراسی حاکم بر ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی دیگر است، بنابر این تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی می‌تواند تأثیر زیادی در پیشرفت فرد و جامعه بخصوص در طرح‌های پژوهشی و آموزشی داشته باشد.

,

 

,

مرحمتی معتقد است جوانان علاقمند به پژوهش از طریق ارتباط و تعامل با سازمان‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله سازمان بسیج مهندسین صنعتی و دیگر نهادهای بسیج و تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی می‌توانند در حوزه پژوهش گام‌های موثری برداشته و به پیشرفت کشور کمک کنند.

,

 

,

این پژوهشگر بسیجی آشنایی همه جوانان و نوجوانان با فرهنگ ناب بسیجی را آرزوی خود می‌داند و معتقد است که همه باید برای ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه