اخبار داغ

فرمانده سپاه استان زنجان:

تشریح خدمات سپاه و بسیج استان زنجان در مناطق سیل زده/ خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است

تشریح خدمات سپاه و بسیج استان زنجان در مناطق سیل زده/ خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است
فرمانده سپاه استان زنجان با تشریح اقدامات سپاه انصارالمهدی(ع) در چهار استان سیل زده کشور گفت: خدمت به مردم اولویت نخست سپاه ‏است‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سپاه وظیفه دارد تا در تمام صحنه‌ها به مردم خدمت کند، اظهار کرد: خدمت به مردم اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ,

وی با بیان اینکه سپاه در طول سالهای گذشته در راستای محرومیت زدایی و سازندگی کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است، ابراز کرد: امسال بارش شدید باران و وقوع سیل سبب شد تا اتفاقاتی را در برخی از نقاط کشور شاهد باشیم.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین اتفاق مربوط به سیل در استان مازندران بود، عنوان کرد: در روستاهای مازندران و در شهرستانهای بابلسر، جویبار و... شاهد وقوع سیل بودیم که سپاه استان زنجان ماموریت یافت تا از نخستین روزها با راه اندازی قرارگاه در کنار مردم سیل زده باشد.

,

وی با بیان اینکه کمکهای مردمی که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع آوری می‌شد به مناطق سیل زده ارسال شد، افزود: ما با حضور در کنار مردم سیل زده و همچنین ارسال کمکها به مناطق مختلف از تمام روستاهای آسیب دیده بازدید داشتیم.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه ما به عنوان استان معین در بازسازی مناطق سیل زده نیز در کنار مردم سیل زده مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده نیاز بیشتر به کمکهای نقدی مردم داریم که این کمکها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اقشار جمع‌آوری می‌شود.

,

وی با اشاره به ماموریت سپاه استان زنجان در شهرستان آق قلا و گمیشان استان گلستان بیان کرد: ما سرکشی‌هایی نیز از این مناطق داشتیم که اکنون تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی از مدتها پیش در استان گلستان مستقر بوده و خدمات بسیار ارزشمندی را در این مناطق ارائه می‌دهد.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه تیمهایی نیز از تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان نیز برای رفع آلودگی در گلستان حضور دارند، گفت: در استان لرستان سیل آسیب سنگینی به مناطق مختلف این استان زده که اکنون سپاه استان زنجان بخشی از کمکهای مردمی را به لرستان ارسال کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه چند روز پیش نیز سه کامیون از کمکهای مردمی به لرستان ارسال شد، اظهار کرد: یکسری از ماشین آلات کمک دار ترابری تیپ 36 انصارالمهدی(عج) در استان لرستان کمک رسانی می‌کنند و همچنین یکسری از گروه‌های جهادی اکنون در استانهای لرستان، گلستان و مازندران مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.

,

سردار کرمی با بیان اینکه یکسری از ماشین آلات ترابری سنگین مانند کمپرسی، کامیون، تریلی، ماشین آلات مهندسی و تویوتا دو کابین و تک کابین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و همچنین سپاه استان در خوزستان خدمت رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی نیز از استان زنجان مشغول خدمت رسانی در خوزستان هستند.

,

وی با اشاره به اینکه ما ماموریت یافتیم تا به صورت رسمی در شهرستان شادگان خدمت رسانی کنیم، عنوان کرد: فشار آب اکنون روی شهرستان و روستاهای آن سنگین بوده و به خاطر این نیروها، گروه‌های جهادی و ماشین آلات مختلف تیپ 36 و همچنین سپاه استان در این منطقه مستقر بوده و مشغول خدمت رسانی هستند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های مردمی نی زاکنون به شهرستان شادگان ارسال می‌شود، ابراز کرد: همچنین موکب‌هایی نیز از طرف عتبات عالیات، حسینیه اعظم و ... از زنجان و شهرستانهای دیگر استان در خوزستان مشغول خدمات رسانی بوده و غذای گرم در اختیار مردم قرار می‌دهند.

,

وی با اشاره به خدمت رسانی موکبهای استان زنجان در سوسنگرد، بستان، دهلاویه، شادگان و روستاهای مناطق سیل زده عنوان کرد: بیشتر فشار کاری و ماموریت ما علاوه بر سه استان ذکر شده در شهرستان شادگان است.

,

سردار کرمی با بیان اینکه نیاز داریم تا مردم شهید پرور استان هر کمکی که از دستشان برمی‌آید برای مردم سیل زده کشور انجام دهند، گفت: کمکها می‌تواند در زمینه اقلام مورد نیاز و همچنین کمکهای نقدی باشد.

,

وی بیان کرد: مردم سیل زده برای ما عزیز بوده و ولی نعمت ما هستند که هشت سال در خوزستان و در جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادند و شهدای گرانقدری را نیز تقدیم انقلاب کردند که در این راستا ما وظیفه خدمت رسانی به این مردم را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه