اخبار داغ

سرعت گیر های نامرئی بلای جان کمربندی ساحلی یاسوج+تصاویر

سرعت گیر های نامرئی بلای جان کمربندی ساحلی یاسوج+تصاویر
جاده کمربندی پارک ساحلی یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد یکی از جاده پر ترافیک مرکز استان به شمار می آید که روزانه حجم زیادی از بار ترافیکی شهر یاسوج را به دوش می کشد با این وجود این جاده با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که می تواند جان شهروندان را نیز به خطر بیندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بزرگ تر شهر استان به شمار می رود و هر ساله  بر جمعیت آن نیز افزوده می شود با این وجود در پیشرفت امکانات شهری هم تراز با افزایش جمعیت در این شهر رشد نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

 

,

یکی از مشکلات متعدد  در شهر یاسوج وجود خیابان های با نبود تابلو های راهنمایی و رانندگی است.

,

 

,

جاده کمربندی پارک ساحلی یاسوج یکی از پر ترافیک ترین جاده های درون شهری مرکز استان محسوب می شود که از نظر استاندارد های یک جاده درون شهری فرسنگ ها با با استاندارد های جاده سازی فاصله دارد.

,

 

,

مهم ترین مشکلات این جاده را می توان کیفیت پایین جاده و وجود دست انداز های زیاد در آن، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر که خود می توان باعث بروز خطرات جبران ناپذیر جای برای شهروندان شود همچنین وجود سرعت گیر های نامرئی که در برخی نقاط این جاده نصب شده است نام برد.

,

 

,

یکی از مهمترین اصول در نصب سرعت گیر در خیابان ها گذاشتن تابلوی مندرج شده به وجود سرعت گیر چند متر نرسیده با آن است که متاسفانه این امر در سرعت گیر های جاده کمربندی پارک ساحلی شهر یاسوج اصلا رعایت نشده است .

,

 

,

 می طلبد که مسئولان شهری بخصوص راهنمایی و رانندگی،اداره راهداری و شهرداری به عنوان سه متولی اصلی این موضوع را بررسی و مشکلات این جاده را برطرف کنند قبل از آنکه باعث به خطر افتادن جان شهروندان شود.

,

 

,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه