اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خبرداد

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی سپاه استان زنجان/ 92 خانه مازندرانی ها توسط گروه های جهادی زنجان بازسازی می شود

اجرای 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی سپاه استان زنجان/ 92 خانه مازندرانی ها توسط گروه های جهادی زنجان بازسازی می شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی پایگاه های مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سپاه، اظهار داشت: همایش های حکمت مطهر همزمان با هفته عقیدتی سپاه در استان زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , موج رسا;,  حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سپاه، اظهار داشت: همایش های حکمت مطهر همزمان با هفته عقیدتی سپاه در استان زنجان برگزار می شود.,

وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی داشت که دشمنان سریع وی را شناخته و از دست ما گرفتند،افزود: آثار غنی و محکم این شهید امروز هم قابل استفاده است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ریشه حرکات، برنامه ها و رفتار سپاه و بسیج را مسائل اعتقادی شامل می شود، افزود: سپاه با امکانات کم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با همین روحیه اعتقادی پیروز شد.

,

حجت الاسلام بیگدلی افزود: در جنگ نرم نیز سپاه با توجه به مسائل اعتقادی در صحنه حضور دارد و این روحیه موجب شده تا امروز هم بسیجی ما بدون دریافت حق ماموریت و تعطیل کردن برنامه های شخصی خود در خدمت مردم سیل زده باشد.

,

وی با اشاره به اینکه همایش حکمت مطهر در راستای تجلیل از فعالان حوزه های عقیدتی برگزار می شود، بیان داشت: این همایش با حضور حجت الاسلام تویسرکانی نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین در مجموعه نور زنجان برگزار می شود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده های شهدا از برنامه های پیش بینی شده است، افزود: سرکشی از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان استان زنجان از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.

,

حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت: مدیران، هادیان، مربیان،معلمان و طلاب برتر استان زنجان در قالب برنامه های این هفته تجلیل می شوند.

,

وی گفت: بیش از 6 هزار نشست بصیرتی و فرهنگی و اعتقادی و معرفتی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت استان زنجان در سال جاری برگزار می شود که در سال گذشته این میزان 3 هزار نشست است.

,

این مسئول از برگزاری جلسات پاسخگویی به شبهات و سئوالات در این هفته خبرداد و گفت: محافل انس با قرآن کریم و یادواره های شهدا نیز برای این هفته پیش بینی شده است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: مسابقات ورزشی،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا،اعلام گزارش به ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

,

حجت الاسلام بیگدلی از اعزام گروه های جهادی به استان های سیل زده خبرداد و گفت: استان زنجان معین مازندران و شادگان است.

,

وی با اشاره به اینکه بازسازی 92 خانه تخریب شده در مازندران از طریق گروه های جهادی استان زنجان انجام می شود،افزود: در منطقه شادگان نیز از ورود سیل به منازل مردم جلوگیری شد.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: 3 هزار نفر از سپاهیان استان زنجان در دوره های آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه امسال شرکت می کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه